تمدید پروانه تنها سینمای سرخس شرط اکران فیلم محمد(ص) است
تمدید پروانه تنها سینمای سرخس شرط اکران فیلم محمد(ص) است
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس گفت: اگر تنها سینمای مجهز شهرستان سرخس تمدید پروانه شود، امکان اکران فیلم محمد(ص) در این شهرستان فراهم می‌شود.

به گزارش نسیم سرخس، محسن شیدا درباره اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفت: برای پخش فیلم محمد رسول الله(ص) در شهرستان سرخس، مشخصات سالن را به اداره کل ارشاد استان ارسال کردیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس با بیان اینکه برای پخش فیلم محمد رسول الله(ص) شهرهای مرزی در اولویت هستند گفت: یکی از شرایط پخش فیلم مجهز بودن سالن پخش به سیستم پخش دیجیتال است که متاسفانه سالنی که ما در سرخس داریم این امکان را ندارد.

شیدا ادامه داد: تنها سالنی که در شهرستان سرخس مجهز به سیستم پخش دیجیتال است سالن سینمایی شهرک شهید مهاجر است اما با توجه به اینکه این سالن پروانه ندارد فیلم را در اختیار این سالن قرار نمی دهند.

وی بیان کرد: اگر مسئولان سالن سینمایی شهرک شهید مهاجر برای تمدید پروانه آن سالن اقدام کنند مشکل پخش در سرخس نیز رفع خواهد شد و مطمئنا فیلم را در اختیار ما خواهند گذاشت تا آن را در سالن شهرک شهید مهاجر پخش کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس افزود: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که برای پخش فیلم محمد رسول الله(ص) در ۱۰۰۰ سینمای کشور شده این احتمال وجود دارد که برای پخش این فیلم سیستم پخش دیجیتال را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم در سالن اداره ارشاد اسلامی سرخس این فیلم را اکران کنیم.

شیدا در پایان گفت: هنوز نوبت اکران فیلم به ما اعلام نشده اما با توجه به مرزی بودن و تلفیقی بودن شهرستان سرخس، این شهرستان برای پخش فیلم محمد رسول الله(ص) در اولویت قرار دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/