پیشرفت پروژه ها در سرخس نیازمند همت جهادی و روحیه کار عمرانی است
پیشرفت پروژه ها در سرخس نیازمند همت جهادی و روحیه کار عمرانی است
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دغدغه اصلی مردم مسئله «معیشت» است، گفت: پیشرفت پروژه ها در شهرستان سرخس نیازمند همت جهادی و روحیه کار عمرانی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی زاده هاشمی ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه امروز دغدغه اصلی مردم مسئله «معیشت» است، اظهار کرد: پیشرفت پروژه ها در شهرستان سرخس نیازمند همت جهادی و روحیه کار عمرانی است.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای کارهای عمرانی الزاما نباید منتظر بودجه باشیم، افزود: باید تمام پتانسیل ها، ظرفیت ها و امکانات شهرستان برای توسعه کارهای عمرانی پای کار بیاید.

 

وی با اشاره به اینکه امروز پروژه های ملی بزرگی در شهرستان سرخس در حال اجرا است، عنوان کرد: یکی از این پروژه ها که به تنهایی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد، «سد شوریجه» است.

 

قاضی زاده هاشمی یکی دیگر از پروژه های بزرگ شهرستان سرخس را واحد کاشی و سرامیک منطقه ویژه اقتصادی سرخس عنوان کرد و افزود: این پروژه در هفته دولت بهره برداری می شود.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هماهنگی ها به درستی صورت گیرد، با این حجم پروژه ها در شهرستان سرخس که ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال دارند به زودی شاهد اتفاقات مبارکی در این شهرستان هستیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که فضای همگرایانه باشد پیشرفت در کارها را شاهد خواهیم بود، بنابراین باید تلاش کنیم تا حاشیه سازان و کسانی که مانع توسعه در استان هستند، منزوی شوند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس