شکست توطئه‌های دشمن با دکترین امام روح‌الله/ پروژه تحریف امام بازی با انقلاب است
شکست توطئه‌های دشمن با دکترین امام روح‌الله/ پروژه تحریف امام بازی با انقلاب است
حجت‌الاسلام امجدی زاده با تأکید بر اینکه پروژه تحریف امام روح‌الله بازی با انقلاب است، گفت: از آغاز نهضت تا آخرین روزهای زندگی، حضرت امام دل در گرو خدای متعال داشت و تنها به او اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام مهدی امجدی زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد، با تأکید بر اینکه ویژگی منحصربه‌فرد حضرت امام (ره) عبودیت محض ایشان بود، اظهار کرد: امام (ره) عبدی بی‌نظیر در دستگاه خدای متعال بود.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: تواضع، نرمش و اخلاق نیکو در برابر بندگان مخلص خدا و مستضعفان و تکبر، غرور و مقاومت در برابر دشمنان خدا دو ویژگی ممتاز حضرت امام (ره) بود.

 

وی با بیان اینکه دارایی امام «خدای متعال» بود، تصریح کرد: از آغاز نهضت تا آخرین روزهای زندگی، حضرت امام دل در گرو خدای متعال داشت و تنها به او اعتماد کرد.

 

حجت‌الاسلام امجدی زاده عنوان کرد: امروز و پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی همچنان مبانی و دکترین امام روح‌الله توطئه‌های دشمنان و قدرت‌های پوشالی دنیا را با شکست مواجه کرده است.

 

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ملتی که امام (ره) تربیت کرده امروز در حال رشد است و قدرتمندتر شده و انقلاب امام صادر شده است.

 

وی اضافه کرد: امام امروز زنده و اثرگذار است و مبانی و آرمان‌های او انقلاب را به‌پیش می‌برد.

 

حجت‌الاسلام امجدی زاده با اشاره به اینکه حضرت امام از روز آغاز نهضت در برابر فشارهای داخلی و خارجی ایستادگی کرد، گفت: این تعبیر حضرت امام است که فرمودند، من دست از مبارزه برنمی‌دارم تا آمریکا را به زیر بکشیم.

 

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه پروژه تحریف امام روح‌الله بازی با انقلاب است، اظهار داشت: حضرت امام (ره) با وجود همه فشارهای داخلی و خارجی ثابت‌قدم ایستاد و ملت ایران را از زیر سلطه استکبار بیرون آورد.

انتهای پیام/