«مقاومت» راهبرد امروز جمهوری اسلامی است/ عقب نشینی دشمن اثر «ما میتوانیم» در خرمشهرها است
«مقاومت» راهبرد امروز جمهوری اسلامی است/ عقب نشینی دشمن اثر «ما میتوانیم» در خرمشهرها است
فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه مقاومت راهبرد امروز جمهوری اسلامی است، گفت: امروز عقب نشینی های دشمن در تمامی جبهه ها، آثار همان «ما میتوانیم» در خرمشهرها است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری ظهر امروز در همایش «خرمشهر، شهر قهرمان» در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس، گفت: فتح خرمشهر، ملت ایران را در دفاع از ولایت محکم کرد و پای کار نگه داشت.

 

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه خرمشهر مصداق ما می توانیم بود، اظهار کرد: امروز عقب نشینی های دشمن در تمامی جبهه ها، آثار همان ما می توانیم در خرمشهرها است.

 

وی تاکید کرد: امروز بعد از ۳۷ سال از فتح خرمشهر لازم است هر سال بیشتر از قبل جوانان ما با این حماسه بزرگ آشنا شوند و خود را برای خرمشهرهایی که در پیش است  و مقام معظم رهبری فرمودند، آماده کنیم.

 

صفری بیان کرد: درس بزرگ فتح خرمشهر این است که وقتی به خدا متکی باشیم و ایمان را با عمل صالح همراه کنیم در تمام میدان ها پیروزیم.

 

فرمانده سپاه سرخس در پایان با بیان اینکه مقاومت راهبرد امروز جمهوری اسلامی است، گفت: با نگاه عاشورایی، اقدام در صحنه عمل و دفاع از انقلاب در مقابل هجمه های نظام سلطه و با بصیرت لازم می توانیم راهبرد مقاومت را علیه جبهه شیطان محور پیش ببریم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس