رسانه های دشمن ۲۴ ساعته ترس و ناامیدی را پمپاژ می کنند/ ارتش خسته آمریکا توان جنگ نظامی ندارد/ جنگ امروز جنگ رسانه ای و روانی است
رسانه های دشمن ۲۴ ساعته ترس و ناامیدی را پمپاژ می کنند/ ارتش خسته آمریکا توان جنگ نظامی ندارد/ جنگ امروز جنگ رسانه ای و روانی است
حجت الاسلام عابدی در همایش «خرمشهر، شهر قهرمان» گفت: امروز ۲۶۷ شبکه فارسی زبان ۲۴ ساعته دارند تلاش می کنند تا ترس و ناامیدی را به جامعه پمپاژ کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام مهدی عابدی ظهر امروز در همایش “خرمشهر، شهر قهرمان” در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس، گفت: هنر انقلاب ما این است که رویش هایش از ریزش ها بیشتر است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر به عنوان روز ملی مقاومت الگوی مقاومت امروز در مقابل دشمنان ما است، عنوان کرد: جنگ نظامی تمام شده است و  آمریکا نمی تواند حمله نظامی انجام دهد.

 

وی اضافه کرد: دولت کنونی آمریکا در حال حاضر قادر به جنگ با ایران نیست زیرا ایران کشور بزرگی است و طبق تحلیل رادیو فردا که به آمریکا وابسته است، در صورت حمله نظامی، آمریکا نیاز به نیم میلیون نیروی نظامی آماده دارد اما در حال حاضر ارتش آمریکا خسته است و سازمان های آدم کشی مانند بلک واتر دارند به ارتش خسته آمریکا کمک می کنند.

 

حجت الاسلام عابدی اظهار کرد: ارتش آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم به ویتنام، پاناما، عراق، یوگسلاوی سابق، افغانستان، سومالی و سوریه حمله نظامی کرد و به سراغ کشورهایی رفته که قدرت موشکی، پهپادی و پدافندی نداشتند.

 

وی عنوان کرد: صدام دقیقا با چراغ سبز آمریکایی ها و زمانی که احساس کرد دست ما خالی است حمله کرد اما ۸ سال پیش فرمانده سپاه اعلام کرد اگر تجهیزات الان را داشتیم یا صدام جرات حمله نداشت یا جنگ سه ماه طول می کشید.

 

حجت الاسلام عابدی تاکید کرد: آن چیزی که از توان نظامی به دشمن نشان دادیم ۱۰ درصد آن چیزی است که داریم و با این دشمنان هیچ وقت تمام توانمندی خودمان را رو نمی کنیم.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی اهل تجاوز به هیچ کشوری نیست و از دیوار هیچ کس بالا نمی رویم اما اگر کسی از دیوار ما بالا برود مطمئنا شاخش را می شکنیم.

 

وی گفت: جغرافیای مقاومت فقط سرزمین ما نیست؛ از یمن تا بیروت و از قلب آفریقا تا شرق آسیا جغرافیای مقاومت است.

 

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه ما از موشک های آمریکا نمی ترسیم گفت: جنگ جنگ اراده ها است و با این فضاسازی ها درباره جنگ می خواهند آدم های ترسو را بترسانند و امروز ۲۶۷ شبکه فارسی زبان ۲۴ ساعته دارند تلاش می کنند تا ترس و ناامیدی را به جامعه پمپاژ کنند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جنگ امروز جنگ روانی است تا در میدان جنگ روانی دستمان بالا برود و هدف از این جنگ ناامید کردن مردم است.

 

وی در پایان با اشاره به شرایط فعلی برجام گفت: رهبر معظم انقلاب  اعلام کردند برجام را به چند شرط می پذیریم که متاسفانه آن شرایط به دست نیامد و به برجام عمل شد، امروز نیز اروپا هم بعد از مهلت ۶۰ روز کاری نمی کند و از آنها آبی گرم نمی شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس