۲۸۰ لاشه گوشت گرم گوسفندی امروز وارد سرخس می‌شود
۲۸۰ لاشه گوشت گرم گوسفندی امروز وارد سرخس می‌شود
فرماندار سرخس با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تامین ارزاق عمومی شهروندان محترم سرخسی گفت: امروز 280 لاشه گوشت گرم گوسفندی که از محل واردات تامین شده، برای توزیع وارد شهرستان سرخس می‌شود که قیمت بره نرینه هر کیلوگرم 71 هزار تومان و قیمت میش و بزی 57 هزار تومان است.

حسین غریب در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تامین ارزاق عمومی شهروندان محترم سرخسی به خصوص در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با تلاش و همکاری تعدادی از دستگاه‌های شهرستان و با توجه به روش‌هایی که برای تامین گوشت از مراکز خارج از کشور است، ۲۸۰ لاشه گوسفند که از محل واردات وارد کشور شده و در شهرستان‌های مجاور کشتار شده امروز به همت این دستگاه‌ها برای توزیع وارد شهرستان سرخس می‌شود.

 

وی با تاکید بر این که توزیع این گوشت‌ها توسط خود مردم و با نظارت دستگاه‌های مربوطه انجام می شود، افزود: امروز جلسه‌ای در اتاق اصناف شهرستان با حضور شبکه دامپزشکی برگزار می شود و تعدادی از کسبه صنف قصابان که به تایید ایمنی و بهداشتی مناسب برسند توزیع این گوشت‌ها را انجام می‌دهند.

 

فرماندار سرخس با بیان این که از این تعداد ۱۸۰ لاشه بره نرینه و ۱۰۰ لاشه میش و بزی است، تصریح کرد: این لاشه‌ها حدودا هر کدام بین ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم وزن دارند که قیمت بره نرینه هر کیلوگرم ۷۱ هزار تومان و قیمت میش و بزی هم ۵۷ هزارتومان است و ان شاءالله امروز هماهنگی برای توزیع آن در سطح شهرستان انجام می‌شود.

 

غریب در پایان خاطرنشان کرد: اعلام کردیم به ازای هر خانوار ۲ کیلوگرم گوشت با ارایه کارت ملی به سرپرست خانوار تحویل تا سطح بیشتری از جامعه را در توزیع پوشش دهیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس