نابودی انقلاب‌ها، نتیجه اعتماد به آمریکا/ «روحیه انقلابی» باطل کننده نقشه‌های آمریکا است
نابودی انقلاب‌ها، نتیجه اعتماد به آمریکا/ «روحیه انقلابی» باطل کننده نقشه‌های آمریکا است
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه تضعیف «روحیه انقلابی» خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: این روحیه انقلابی است که می‌تواند ملت ایران را در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز کند و باطل کننده توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز بشر بیش از هر زمانی به عمل به قرآن نیاز دارد، اظهار کرد: قرآن به‌شدت با استکبار و ظلم و طاغوت‌ها مخالفت می‌کند و می‌گوید اگر به طاغوت اعتماد کردید، گرفتار آتش جهنم می‌شوید.

 

امام‌جمعه سرخس با اشاره به بیداری اسلامی در برخی کشورهای اسلامی در سال‌های گذشته افزود: در برخی کشورهای اسلامی این بیداری اسلامی شکل گرفت، اما پس از انقلاب در این کشورها، دولتمردان آن‌ها به‌جای اعتماد به خدا به آمریکا اعتماد کردند و به خواری و ذلت افتادند و انقلاب آن‌ها نابود شد.

 

وی به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیستی و الگو گرفتن آن‌ها از روحیه انقلابی، ایثار و مقاومت ملت ایران اشاره و تصریح کرد: امروز می‌بینیم که با مدد الهی فلسطین مظلوم یک‌تنه در مقابل رژیم نامشروع اسرائیل ایستادگی می‌کند و در مدت ۴۸ ساعت توطئه‌های ظالمان را به شکست مبتلا می‌کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه تضعیف روحیه انقلابی خیانت به انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: این روحیه انقلابی است که می‌تواند ملت ایران را در جنگ اقتصادی با دشمن پیروز کند و باطل کننده توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا باشد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به هفته بسیج سازندگی و با تقدیر از خدمات این سازمان در عرصه محرومیت‌زدایی بیان کرد: بسیج سازندگی برای خدا کار می‌کند و پاداشش را هم از خدای متعال می‌گیرد و در حقیقت همین روحیه انقلابی بسیج سازندگی می‌تواند ما را در جنگ اقتصادی با دشمن نیز پیروز کند.

 

امام‌جمعه سرخس در پایان با تقدیر از تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی درباره برجام عنوان کرد: آمریکا و اروپایی‌ها باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه اسیر حیله‌ها و تزویر آن‌ها نمی‌شوند.

انتهای پیام/