پیگیر ایجاد «موزه دفاع مقدس» در سرخس هستیم
پیگیر ایجاد «موزه دفاع مقدس» در سرخس هستیم
فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس سپاه سرخس پیگیر ایجاد «موزه دفاع مقدس» در این شهرستان است، تاکید کرد: راه اندازی موزه دفاع مقدس در حقیقت تلاشی برای ترویج و انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید به صورت ملموس تر است.

عیسی صفری ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس از الطاف خفیه الهی بود، اظهار کرد: همه اتفاق های این آثار بزرگ که در حقیقت یک گنجینه تمام نشدنی است، به اقتضای نیاز باید به نسل های فعلی و پیش روی انقلاب منتقل شود.

 

فرمانده سپاه سرخس بیان داشت: مجموعه آثار رزمندگان، شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و موثران در پشتیبانی از جنگ تحمیلی شهرستان سرخس، به صورت تاریخ شفاهی دفاع مقدس بایستی در اسرع وقت توسط دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهرستان تهیه و تدوین و در راستای تقویت گفتمان سازی انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت و عرصه مدیریت جهادی مورد بهره برداری آحاد جامعه قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه سرخس پیگیر ایجاد «موزه دفاع مقدس» در شهرستان سرخس است، تاکید کرد: راه اندازی موزه دفاع مقدس در حقیقت تلاشی برای ترویج و انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید به صورت ملموس تر است.

 

صفری خاطرنشان کرد: سپاه سرخس اقدامات موثری تاکنون در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان در حوزه «فضای مجازی» انجام داده و به زودی با راه اندازی مجموعه هایی در شهرستان در راستای فضای مجازی، تقویت این عرصه را دنبال می کند.

 

فرمانده سپاه سرخس در پایان تصریح کرد: تدوین «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» شهرستان سرخس، می تواند مجاهدت ها و رشادت های شهدا و رزمندگان و حمایت های مردم مرزدار این شهرستان از فرزندانشان در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس