کمبود ۳۰۰ معلم تا سال ۱۴۰۰ در سرخس/ نیروهای بومی برای آموزش و پرورش سرخس جذب می شوند
کمبود ۳۰۰ معلم تا سال ۱۴۰۰ در سرخس/ نیروهای بومی برای آموزش و پرورش سرخس جذب می شوند
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود ۳۰۰ معلم تا سال ۱۴۰۰ در سرخس گفت: تصمیمات خوبی برای جایگزینی نیروهای تحصیلکرده بومی گرفته شده و جذب نیروهای آموزش و پرورش سرخس از بین نیروهای بومی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی زاده هاشمی صبح امروز در همایش تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس و معلمان نمونه شهرستان سرخس گفت: در وزارت آموزش و پرورش ۴۰ هزار حق التدریسی نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی در حال تبدیل وضعیت هستند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۰ حدودا با کاهش ۳۰ درصدی نیروی معلم مواجه خواهد شد که سهم هر اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی سالی ۱۰۰ نفر است.

 

وی با اشاره به اینکه مجموع ۳۰۰ نفر از این کسری نیرو سهم شهرستان سرخس است، خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی برای جایگزینی نیروهای تحصیلکرده بومی گرفته شده و جذب نیروهای آموزش و پرورش سرخس از بین نیروهای بومی این شهرستان است.

 

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: تاکنون نیروهای شهرستان سرخس با نیروهای تحصیلکرده تربت جام در آزمون رقابت می کردند که از سال گذشته با پیگیری که انجام دادیم و مکاتباتی که در این خصوص شد، ان شاء الله در سال جاری این دو شهرستان تفکیک و نیروهای مورد نیاز از بین نیروهای تحصیلکرده بومی انتخاب می شوند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس