اجرای سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای دشمن/ بی بصیرت ها بدانند ملت ایران اجازه تربیت سرباز برای دشمنان را نمی دهند
اجرای سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای دشمن/ بی بصیرت ها بدانند ملت ایران اجازه تربیت سرباز برای دشمنان را نمی دهند
امام جمعه موقت سرخس با بیان اینکه اجرای سند 2030 به معنی تربیت سرباز برای دشمنان است گفت: بی بصیرت ها پنبه از گوششان در بیاورند و بدانند این ملت اجازه تربیت سرباز برای دشمنان را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: تمدن بشریت و هر ملتی بستگی به فرهنگ آن جامعه دارد و فرهنگ جامعه به عنوان اساس و پایه جانعه باید غنی و قوی باشد.

 

امام جمعه موقت سرخس با بیان اینکه تکلیف فرهنگ بسیار سنگین و حساس است، گفت: اگر وضعیت آموزش و پرش کشور ما به عنوان دستگاهی که تربیت کننده انسان ها مطلوب باشد آینده ایده آل را داریم.

 

حجت الاسلام اکبری نیا اظهار کرد: برای رشد فرهنگ باید با روحیه انقلابی وارد این صحنه شد و اگر ریل گذاری درست در آموزش و پرورش صورت بگیرد، فرهنگ غنی ایجاد می شود.

 

وی با بیان اینکه برای رشد فرهنگ صدور ابلاغیه کافی نیست، گفت: ایجاد فرهنگ غنی نیاز دارد تا وارد میدان شویم و کار کنیم، ابلاغیه هایی که هیچ اقدامی درباره آن انجام نشود فایده ای ندارد و علاوه بر آن ابلاغیه هایی که صادر می شود باید امکان عملیاتی شدن داشته باشد.

 

امام جمعه موقت سرخس تاکید کرد: اولین چیزی که برای اجرای سند تحول آموزش و پرورش نیاز است روحیه انقلابی و جهادی است زیرا آموزش و پرورش تربیت کننده انسان ها است و یک دانشگاه انسان سازی است و دل ها و اذهان را در دست دارد.

 

حجت الاسلام اکبری نیا با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: این سند ۲۰۳۰ میخواهد براساس فرهنگ غربی فرزندانمان را تربیت کنیم یعنی برای دشمن سرباز آماده کنیم و دانش آموزان و فرهیختگان ما سربازان دشمن شوند.

 

وی افزود: وقتی فرهنگ و تفکر ما غربی شود، دشمن به راحتی ما را کنترل می کند همانگونه که رضا پهلوی را کنترل کردند زیرا او پرورش یافته و نوکر غربی ها بود و به راحتی او را کنترل کردند و در نهایت با یک دستور او را از حکومت برداشتند.

 

خطیب این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه مردم ما با روحیه انقلابی در مقابل خواسته ها و تهدیدات دشمنان ایستادند، گفت: بی بصیرت ها پنبه از گوششان در بیاورند و بدانند این ملت اجازه تربیت سرباز برای دشمنان را نمی دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علی صوفی