«کارگران» خط مقدم جبهه انقلاب هستند/ اشتغال ۴۰۰۰ کارگر در سازمان های مرتبط با وزارت نفت در سرخس
«کارگران» خط مقدم جبهه انقلاب هستند/ اشتغال ۴۰۰۰ کارگر در سازمان های مرتبط با وزارت نفت در سرخس
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این مجتمع گازی اظهار کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار نفر کارگر در سازمان های مرتبط با وزارت نفت در سطح شهرستان سرخس مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این مجتمع گازی اظهار کرد: کار و کارگر نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود چهار هزار نفر کارگر در سازمان های مرتبط با وزارت نفت در سطح شهرستان سرخس مشغول به کار هستند.

 

وی با برشمردن جایگاه والای کارگران در کشور تصریح کرد: روزهای رسمی در تقویم کشور برای تکریم عزیزانی است که این روزها به نام آنها نامگذاری شده است و یازدهم اردیبهشت ماه هم روز جهانی کار و کارگر نام گرفته تا از تلاش های ارزنده جامعه کارگری در تمامی حوزه ها تجلیل به عمل آید.

 

منبتی تاکید کرد: سرمایه های اصلی هر سازمان و واحد اقتصادی، کارگران آن مجموعه هستند که جایگاه و رسالت این اقشار بسیار مقدس است و تمام پیشرفت ها و حرکت روبه رشد واحدهای تولیدی حاصل تلاش کارگران است.

 

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخل و کالاهای ایرانی بیان کرد: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در حوزه های اقتصادی به خصوص امسال که به نام رونق تولید نامگذاری شده است باید در جهت منویات رهبری و تحقق اهداف پیش رو گام برداریم، زیرا امروز خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد است.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس در پایان با اشاره به امکانات و پتانسیل های موجود در شهرستان سرخس، اظهار داشت: با توجه به روزهای دشواری که دولت به لحاظ اقتصادی با آن روبرو است، جامعه کارگری با حقوق و دستمزد قانون کار روزگار می گذرانند اما باید به وضعیت معیشت قشر کار و کارگر توجه بیشتری شود تا این عزیزان و خانواده های آنان بتوانند از فضاهای تفریحی و رفاهی استفاده کنند که علی رغم وجود پتانسیل های زیاد، حرکتی را در زمینه ارائه خدمات رفاهی به کارگران شاهد نیستیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس