اقدامات مجاهدانه در مناطق درگیر سیل سرخس مصداق «اعتصام به حبل الله» است
اقدامات مجاهدانه در مناطق درگیر سیل سرخس مصداق «اعتصام به حبل الله» است
امام جمعه سرخس تاکید کرد: حضور مسئولان و مردم از اقشار مختلف شیعه و سنی و گروه های جهادی در کنار مردم روستاهای درگیر سیل شهرستان سرخس از همان دقایق اولیه و اقدامات مجاهدانه آن ها، مصداق «اعتصام به حبل الله» است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: شب نیمه شعبان را باید احیاء گرفت و منتظران ظهور در روز ولادت آن حضرت در جوار لاله های پرپر حسینی و شهدای گمنام با دل شکسته برای فرجش دست به سوی خدای متعال ببرند.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به سالروز سربازان گمنام امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: امروز این امنیتی که داریم به برکت مجاهدت های خاموش و خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

 

وی با تقدیر از اقدامات مجاهدانه وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی، دانه درشت ها، زمین خواری، مدیران فاسد و قاچاق کالا تصریح کرد: امروز سربازان گمنام ما در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران توفیقات زیادی در این عرصه ها دارند.

 

حجت الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به وقوع سیل ویرانگر در برخی از مناطق کشور و به خصوص شهرستان مرزی سرخس اظهار داشت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل در شهرستان سرخس شاهد بودیم که همه مسئولان و مردم و دستگاه های خدمات رسان و امدادی در کنار مردم درگیر سیل شهرستان بودند و اگر نبود این خدمت رسانی ها و مجاهدت ها، خسارات زیادی به مردم ما وارد می شد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اعزام موکب میقات الرضا علیه السلام شهرستان سرخس به مناطق درگیر سیل شهرستان بیان کرد: حضور مسئولان و مردم از اقشار مختلف شیعه و سنی و گروه های جهادی در کنار مردم روستاهای درگیر سیل شهرستان از همان دقایق اولیه و اقدامات مجاهدانه آن ها، مصداق «اعتصام به حبل الله» بود.

 

امام جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه امروز امت اسلامی بین تمسک به قرآن و زانو زدن در برابر مستکبران قرار دارد، عنوان کرد: امروز کشورهایی همچون عربستان سعودی مخالف آیات قرآن عمل می کنند و در حال کمک به کشتار مسلمانان هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس