سپاه در قلب و جان مردم ما است/ هر کس سپاه را تهدید کند با ملت ایران طرف است
سپاه در قلب و جان مردم ما است/ هر کس سپاه را تهدید کند با ملت ایران طرف است
امام جمعه سرخس گفت: سپاه در قلب و جان مردم ما است و هر کس سپاه را تهدید کند با همه ملت شریف ایران طرف است و ملت ما با جان و دل از سپاه دفاع می کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تروریستی نامیدن سپاه از سوی دولت آمریکا، گفت: روز ولادت امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده زیرا پاسداران ما توسلشان به مولایشان امام حسین علیه السلام است و همانگونه که امام حسین علیه السلام در مقابل ظلم ایستاد، پاسداران انقلاب اسلامی نیز با شعار هیهات من الذله زیر بار ظلم نمی روند و در مقابل ظلم می ایستند.

امام جمعه سرخس بیان کرد: پاسداران ما به هیچ عنوان در مقابل دشمنان کوتاه نمی آیند؛ دشمن می خواهد این نور را خاموش کند اما وعده الهی این است که «والله متم نوره» یعنی خداوند نورش را تمام می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا از ملت ایران عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد، گفت: ترامپ احمق، سپاه پاسدارن را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می کند چون سیلی های محکمی را در این ۴۰ سال از سپاه خورده و تمام نقشه های آنان علیه ملت ایران را  نقش برآب شده است.

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: در دهه نخست انقلاب اسلامی سپاه در مبارزه با آنهایی که ضد انقلاب بودند، در جنگ تحمیلی که همه مستکبرن علیه ملت ایران بسیج شده بودند، سپاه به اتفاق ارتش و دیگر نیروها در مقابل دشمنان و ضد انقلاب ایستاد و اگر سپاه نبود کشور بود.

خطیب جمعه سرخس بیان داشت: سپاه در عرصه های اقتصادی می بینیم به حمایت از دولت و ملت آمده است و دشمن را در جنگ اقتصادی زمین گیر کرده است.

وی افزود: در چند سال گذشته دشمن ما را در بنزین تحریم کردند و مجبور بودیم بنزین را وارد کنیم اما سپاه با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس؛ ما را در بنزین خودکفا کرد.

امام جمعه سرخس اظهار کرد: دشمن فتنه هایی چون فتنه ۸۸ را به واسطه بعضی ضعیف الایمان ها و کوردلان برنامه ریزی کرد و این سپاه قهرمان بود که جلوی فتنه گران ایستاد و کشور را از تمام فتنه ها عبور داد.

حجت الاسلام بختیاری بیان کرد: ۷ تریلیون دلار دولت های بوش، اوباما و ترامپ خرج کرند تا در خاورمیانه دوباره قدرت پیدا کنند و هیولایی مانند داعش را به جان مسلمانان انداختند، هیولایی که به هیچ موجودی رحم نمی کرد اما این فرزند خونخوار را آمریکایی ها، صهیونیست ها و دولت های تکفیری منطقه توسط نیروی قدس سپاه نابود شد.

امام جمعه سرخس گفت: آمریکا تمام عقده هایی که در طول این ۴۰ سال در گلویش مانده است را عقده گشایی می کند.

وی گفت: قایق های تندروی سپاه در دریا حدود ۱۰ ملوان آمریکایی را مجبور کرد تا دست های خود را روی سرشان قرار دهند و تسلیم قدرت سپاه شوند.

حجت الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: ترامپ ابله بدعتی را در جهان گذاشت که در طول تاریخ سازمان ملل هیچ کسی این کار را نکرده بود و با اقدامی احمقانه نیروی نظامی یک کشور را تروریست اعلام کرد.

وی تاکید کرد: دوران بزن و دررو تمام شده است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقصران حوادث تروریستی در داخل کشور را با موشک های بالیستیک خود تنبیه کرد و آنها را در جلسه ای که داشتند به خاک و خون کشید و آمریکا نیز از شدت و دقت موشک های سپاه خواب ندارند.

امام جمعه سرخس با اشاره به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت: در جنگ لباس سبز پاسداران ما خونی و تکه تکه شد، برای دفاع از حرم اهل بیت لباس آنها خونی و تکه تکه شد، در جبهه های اقتصادی سپاه پیشتاز بود و در بلاهای طبیعی جلوتر از  همه در کنار مردم بوده و است.

حجت الاسلام بختیاری بیان کرد: سپاه در قلب و جان مردم ما است و هر کس سپاه را تهدید کند با همه ملت شریف ایران طرف است و ملت ما با جان و دل از سپاه دفاع می کند.

امام جمعه سرخس در پایان با اشاره به نیاز سیل زدگان به کمک رسانی اظهار کرد: چشم امید سیل زدگان به کمک های ما است.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : علی صوفی