تفکر انقلابی و روحیه بسیج شوندگی مردم در کمک به سیل زدگان مشهود است
تفکر انقلابی و روحیه بسیج شوندگی مردم در کمک به سیل زدگان مشهود است
امام جمعه موقت سرخس با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی و روحیه بسیج شوندگی مردم در کمک به سیل زدگان مشهود است، گفت: مسئولان باید تا پایان رفع مشکلات سیل زدگان در کنار آنها بمانند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرخس با اشاره به ارسال کمک های رهبری و مردمی به سیل زدگان کشور گفت: مردم ما در شهرستان سرخس نیز این کمک ها را جمع آوری کردند و همچنان در حال کمک رسانی هستند انجام دادند تا مشکلات هموطنان سیل زده ما رفع شود.

امام جمعه موقت سرخس با اشاره به تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم بابت کمک رسانی به هموطنان سیل زده بیان کرد: ملت شریف ایران در این قضیه سنگ تمام گذاشتند و با روحیه بسیج شوندگی به این عزیزان کمک کردند.

حجت الاسلام اکبری نیا تاکید کرد: روحیه بسیج شوندگی و انقلابی ملت ایران خیلی مهم است و اگر تفکر بسیج شوندگی و انقلابی باشد کشور سریعتر به اهدافی که مورد نظر است می رسد.

وی با بیان اینکه کار سیل زدگان کشور باید به جد تا آخر پیگیری شود تا مشکلات آنان رفع شود گفت: روح همبستگی مردم ما در حادثه اخیر سیل بسیار مثال زدنی است.

خطیب این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک عید بزرگ مبعث عنوان کرد: بعثت یعنی تحول و انقلاب و پیامبران مبعوث شدند تا یک انقلابی بین مردم به وجود بیاید و مردم به سوی یکتا پرستی و اجتناب از طاغوت دعوت کنند.

حجت الاسلام اکبری نیا اظهار کرد: طاغوت یعنی همه ظالمان تاریخ و امروز تمام روسای جمهور آمریکا و برخی دیگر کشورها به عنوان طاغوت برای رسیدن به قدرت می جنگند و می خواهند با این قدرت به ملت ها ظلم کنند و دشمنی آنان با جمهوری اسلامی مانند دشمنی طاغوتیان با بعثت پیامبران است.

وی افزود: جمهوری اسلامی به دنبال حاکمیت خدا و عدالت در جهان است.

امام جمعه موقت سرخس گفت: ملت ما ۸ سال جنگید برای اهداف الهی و هدف جمهوری اسلامی حاکمیت خداوند متعال، قرآن و اسلام است.

حجت الاسلام اکبری نیا عنوان کرد: می گویند دشمن تراشی نکنیم و مذاکره کنیم؛ مگر می شود از ارزش های انقلاب و آرمان هایمان دست بکشیم و بگوئیم دشمن تراشی می شود باید بدانیم آنچه خداوند متعال مقدر کرده پیروزی حق علیه باطل است.

وی در پایان به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در حکم جناب آقای مروی توصیه هایی که به آقای رئیسی مطرح کرده بودند را دوباره عنوان کردند و بر توجه به نیازمندان و محرومان تاکید کردند.
انتهای پیام/