ارسال ۳۰۰۰ تخته پتو به مناطق سیل زده کشور/ دومین محموله کمک ها امروز ارسال می شود
ارسال ۳۰۰۰ تخته پتو به مناطق سیل زده کشور/ دومین محموله کمک ها امروز ارسال می شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز دومین محموله کمک های مردمی استان به مناطق سیل زده بارگیری و ارسال می شود، گفت: تاکنون دو تریلی آب معدنی و سه هزار تخته پتو به مناطق سیل زده کشور از سوی بسیج سازندگی خراسان رضوی ارسال شده است.

محمد روحانی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه از ابتدای شروع سیل در استان های گلستان و مازندران به تمام شهرستان های تابعه فراخوان های لازم برای خدمت رسانی صادر شده است، اظهار کرد: تاکنون دو تریلی آب معدنی به مناطق سیل زده از سوی بسیج سازندگی خراسان رضوی ارسال شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: همچنین سه هزار تخته پتو با همکاری اتاق اصناف محترم جمع آوری کردیم که ۱۵۰۰ تخته به مناطق سیل زده خراسان شمالی و ۱۵۰۰ تخته به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم یک تریلی شامل ۵۰ عدد یخچال، ۵۰ عدد بخاری، ۵۰ تخته فرش، ۲۰۰ تخته پتو و ۴ هزار قوطی کنسرو با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد استان و قرارگاه ثامن الائمه جمع آوری و در حال بارگیری و ارسال به استان گلستان است.

 

روحانی بیان داشت: علاوه بر هلال احمر و کمیته امداد، بسیج سازندگی استان هم در حال جمع آوری کمک های نقدی است و شماره حساب نیز اعلام شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی تصریح کرد: چون استان خراسان رضوی در معرض سیل بوده و تا آخر هفته شاهد بارندگی هایی در سطح استان هستیم، به گروه های جهادی اعلام کردیم که مسیرهای وقوع سیلاب به خصوص در مناطق روستایی را بازگشایی کنند تا شاهد کاهش آسیب پذیری احتمالی در روزهای آینده باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی زیادی در سطح استان برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان گلستان اعلام آمادگی کردند، عنوان کرد: کمک های نقدی و کنسروجات، آب معدنی، آرد و پتو از جمله اقلامی هستند که مورد نیاز مردم مناطق سیل زده است که گروه های جهادی ما در سطح استان در حال جمع آوری این نیازمندی ها هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس