اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت بود/ سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام!/ مخارج اموات صرف امور خیر شود
اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت بود/ سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام!/ مخارج اموات صرف امور خیر شود
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه سایه جنگ را سردار سلیمانی‌ها از سر ملت ایران برداشتند نه برجام گفت: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی در حقیقت تجلیل مقام معظم رهبری از رزمندگان سپاه قدس، دلیرمردان حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، آخرین نماز جمعه سرخس در سال ۱۳۹۷ به امامت حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام‌جمعه شهرستان سرخس برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۹۷ سرخس با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سپاه اسلام، سردار قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: خوشا به حال سربازی که فرمانده اش که نائب امام زمان (عج) است برای او دعا می‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی در حقیقت تجلیل مقام معظم رهبری از رزمندگان سپاه قدس، دلیرمردان حشدالشعبی، حزب‌الله لبنان، تیپ فاطمیون و زینبیون و جبهه مقاومت بود.

 

وی با تأکید بر اینکه این سردار سلیمانی‌ها بودند که سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کردند، نه برجام تصریح کرد: اگر مقاومت جانانه رزمندگان جبهه مقاومت و سردار سلیمانی‌ها نبود، معلوم نیست امروز چه وضعیتی در کشور داشتیم؛ این رزمندگان اسلام بودند که در برابر داعشی ها جانشان را بر کف دست گذاشتند تا عزت و عظمت کشور را حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به انتصاب شایسته آیت‌الله رئیسی به ریاست دستگاه قضایی کشور بیان کرد: فصل محوری در همه تحولات قضایی کشور باید مردمی بودن، انقلابی بودن و مبارزه با فساد باشد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: از الزامات مردمی بودن دستگاه قضایی کشور این است که مردم احساس کنند که دادگاه به داد آن‌ها را می‌گیرد.

 

امام‌جمعه سرخس تکریم ارباب‌رجوع و محبت به مردم را از دیگر الزامات مردمی بودن دستگاه قضایی کشور برشمرد و اظهار داشت: کارها در دستگاه قضایی کشور بایستی به انقلابیون و به کسانی که با مردم مأنوس هستند و به آن‌ها محبت می‌کنند سپرده شود.

 

وی برخورد قاطع با دانه‌درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و صاحبان ثروت و قدرت را الزامات دیگر مردمی بودن دستگاه قضایی دانست و عنوان کرد: دستگاه قضایی کشور با کسانی که امروز با قاچاق کالا و بر هم زدن بازار، معیشت مردم را زیر سؤال می‌برند باید با شدت و قاطعیت برخورد کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تأکید بر کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید تصریح کرد: همه مردم باید دست‌به‌دست هم بدهند تا سفره نیازمندان در آستانه سال جدید خالی نماند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس بابیان اینکه در اسلام چیزی به نام مخارج هفتم و چهلم برای اموات نداریم، گفت: مردم شریف شهرستان سرخس همکاری و همیاری کنند تا مخارج سنگین که برای اموات هزینه می‌شود، صرف نیازمندان و امور خیر شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس