زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تداوم انقلاب اسلامی را به دنبال دارد
زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تداوم انقلاب اسلامی را به دنبال دارد
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا قطعاً تداوم حرکت انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به ۲۲ اسفند روز شهدا اظهار کرد: در حقیقت انقلاب، اسلام، قرآن و استقلال ما از برکت خون شهیدان است و این شهدا بودند که نهال تنومند انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کردند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا قطعاً تداوم حرکت انقلاب اسلامی را هم به دنبال دارد.

 

حجت‌الاسلام اکبری نیا در ادامه با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دستگاه قضایی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به تعبیر مقام معظم رهبری باید نسبت به گسترش عدل و حفظ حقوق عامه اقدام و تلاش کنند تا حقوق عامه احیاء شود.

 

وی بیان کرد: دستگاه قضایی نباید ملاحظه برخی آقازاده‌ها و کسانی که امروز خلاف مقررات اسلامی عمل می‌کنند و عامل فساد هستند را بکند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مردم ما نسبت به برخی چشم‌پوشی‌ها در هر دستگاهی دغدغه دارند، گفت: در شرایطی که مردم ما در فشار اقتصادی هستند، دستگاه قضایی ما به‌هیچ‌عنوان نباید ملاحظه این‌وآن را بکند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در پایان عنوان کرد: امروز دشمن با تمام توانش به سراغ انقلاب ما آمده که اگر مردم همانند گذشته درصحنه باشند و همکاری میان قوا صورت بگیرد، به اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس