عرضه ۵۰ تن «میوه شب عید» در سرخس/ میوه شب عید در ۱۴ نقطه شهرستان توزیع می شود
عرضه ۵۰ تن «میوه شب عید» در سرخس/ میوه شب عید در ۱۴ نقطه شهرستان توزیع می شود
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سرخس گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان سرخس حدود 50 تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در این شهرستان عرضه می‌شود.

مرتضی سندگل در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه هماهنگی اداره تعاون روستایی سرخس با اتحادیه میوه‌فروشان و اتاق اصناف در ۱۲ اسفندماه در فرمانداری شهرستان برگزار شد و ۷ میوه‌فروش برای توزیع میوه شب عید در سطح شهر سرخس اعلام آمادگی کردند.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس افزود: همچنین برای توزیع میوه شب در روستاهای شهرستان هم ۷ نقطه در نظر گرفته شده که متولی آن شرکت های تعاونی روستایی زیر مجموعه اداره تعاون روستایی شهرستان هستند.

 

وی تصریح کرد: یکی از وظایف اداره تعاون روستایی تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار است و بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان در مرحله اول حدود ۵۰ تن میوه دولتی شامل سیب و پرتقال برای شب عید امسال در شهرستان عرضه می‌شود.

 

سندگل خاطرنشان کرد: برای میوه‌فروشان بنر ویژه توزیع میوه شب عید تهیه شده است و میوه‌ها با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس تأمین رفاه مردم و توزیع میوه شب عید به قیمت پایین‌تر از بازار را یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح دانست و بیان داشت: میوه شب عید شامل پرتقال و سیب است که از کیفیت خوب و وزن متعادل همچون سال های گذشته برخوردار است.

 

وی با تاکید بر همکاری میوه فروشان با اداره تعاونی روستایی در توزیع میوه شب عید عنوان کرد: متولی توزیع میوه شب عید سازمان تعاون روستایی است که این کار را با هماهنگی فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی و اتحادیه میوه‌فروشان انجام می‌دهد.

 

سندگل با تقدیر از همکاری فرمانداری، دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، جهاد کشاورزی، اتحادیه میوه فروشان و اتاق اصناف شهرستان در توزیع میوه شب عید سال های گذشته اظهار داشت: حدود دو ساعت قبل از ورود میوه به شهرستان به میوه فروشانی که امر توزیع میوه شب عید را برعهده دارند اطلاع رسانی می شود تا نسبت به تحویل بار اقدام کنند.

 

رئیس اداره تعاون روستایی سرخس در پایان با تاکید بر اینکه نظارت ها از ابتدا تا پایان بر توزیع میوه شب عید انجام می شود، تصریح کرد: میوه شب نباید احتکار و یا خارج از شبکه توزیع شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس