شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد/ بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه آینده انقلاب است
شهرستانی که ۶ استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستای بدون گاز داشته باشد/ بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه آینده انقلاب است
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه شهرستان سرخس با بایدها و واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد، گفت: شهرستانی که امروز شش استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستایی بدون گاز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سلحشور آذربایجان شرقی و با تأکید بر اینکه باید قدر امنیت مثال‌زدنی امروزمان را بدانیم، اظهار کرد: این امنیت امروز حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزبانانمان در داخل و خارج مرزهای ایران اسلامی است.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: آخرین شهدایی که فدای امنیت این کشور شدند، شهدای عزیز مرزبان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

 

وی در ادامه به بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری اشاره و با بیان اینکه مردم، مسئولان و به‌خصوص جوانان در تحقق این بیانیه باید نقش‌آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: نتیجه این بیانیه این است که اگر می‌خواهیم پیشرفتی داشته باشیم، باید انقلابی بمانیم.

 

حجت‌الاسلام بختیاری به پیام‌های این بیانیه به دشمن، مسئولان، مردم و جوانان اشاره و عنوان کرد: این بیانیه این پیام را به دشمنان داد که پیروز میدان ملت ایران هستند و در واقع مقام معظم رهبری با این بیانیه تودهنی محکمی به دشمن زدند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: پیام این بیانیه برای مسئولان این است که باید انقلابی و جهادی عمل کنند و حلقه مدیریتی را برای جوانان انقلابی باز کنند.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: مسئولان ما باید در تراز مدیریت انقلابی قرار بگیرند و پاک دست، فساد ستیز و عدالت محور باشند؛ همچنین برای حل معیشت مردم شبانه‌روز نشناسند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب جوان باور، جوان یاور و جوان شناس هستند، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان ما صاحب چله دوم انقلاب هستند و این جوانان هستند که تمدن نوین اسلامی را می‌سازند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به سفر استاندار خراسان رضوی و قائم‌مقام آستان قدس رضوی به سرخس اشاره کرد و افزود: شهرستان سرخس با بایدها و واقعیت‌ها فاصله زیادی دارد و این فاصله‌ها وجدان‌ها را عذاب می‌دهد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه شهرستان سرخس بااین‌همه منافع اقتصادی نباید بیکاری داشته باشد و یا بیکارش کم باشد، اظهار داشت: شهرستانی که امروز شش استان کشور را گاز می‌دهد، نباید روستایی بدون گاز داشته باشد.

 

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه استاندار خراسان رضوی طرح‌هایی خوبی در سفرشان به سرخس برای توسعه این شهرستان دادند، گفت: باید حمایت از سوی دولت و آستان قدس رضوی صورت بگیرد تا حداقل هفته‌ای یک پرواز به تهران از فرودگاه بین‌المللی شهرستان که امروز غیرفعال است، داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: شهرستان سرخس باید از بن‌بستی که در آن قرار گرفته خارج شود که نیازمند این است مسئولان ما پیگیری کنند تا شهرک صنعتی را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان تصریح کرد: آستان قدس رضوی باید فضای زمین و امنیت ملکی را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند برای سرخس سرمایه بیاورند باز کند تا سرمایه‌گذار با خیال راحت وارد شهرستان شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس