استقبال از «بهار علوی» با کاشت ۹۰ هزار گل در شهر سرخس/ ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس آغاز به کار کرد
استقبال از «بهار علوی» با کاشت ۹۰ هزار گل در شهر سرخس/ ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس آغاز به کار کرد
شهردار سرخس با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد استقبال از بهار 98 شهرداری سرخس گفت: با کاشت 90 هزار بوته گل که از تولیدات خودمان است، به استقبال «بهار علوی» می رویم.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری سرخس اظهار کرد: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چرا که طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

شهردار سرخس افزود: با توجه به اینکه شروع سال جدید بسیار مبارک بوده و همزمان با میلاد باسعادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام است، بهار امسال را به تعبیری «بهار علوی» می نامیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام ستاد استقبال از بهار توجه به زیباسازی هر چه بیشتر شهر است که از ابتدای اسفندماه با افزایش تعداد اکیپ‌های خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران ارائه خدمات در سطح شهر به صورت ویژه انجام می شود و در ایام تعطیلات نوروز هم این خدمت‌رسانی ادامه دارد.

 

صفایی تصریح کرد: در نظر داریم با بیش از ۹۰ هزار بوته گل که از تولیدات خود شهرداری سرخس است، به استقبال از بهار برویم که با برنامه ریزی صورت گرفته، در زمان مشخص و در فضاهای تعیین شده استفاده می شوند.

 

شهردار سرخس عنوان کرد: در ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری سرخس ۶ کمیته فرعی تشکیل شده و با تعیین مسئول و شرح وظایف برای آن ها، برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: کمیته‌های در نظر گرفته شده برای ستاد استقبال از بهار شامل کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته خدمات شهری، کمیته فرهنگی- تفریحی، کمیته حمل و نقل، کمیته عمرانی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است.

 

صفایی با اشاره به سایر اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس بیان کرد: از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار مدیریت چهارشنبه آخر سال است که اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با همکاری سایر ادارات و نهادها و همچنین واحدهای شهرداری به منظور ارائه خدمات و جلوگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه، برنامه ریزی لازم را انجام می دهند؛ همچنین برنامه ریزی های لازم برای جمع آوری درختان خشک در سطح شهر توسط واحد فضای سبز صورت می گیرد.

 

شهردار سرخس در پایان اظهار داشت: زیباسازی شهر، نصب المان نوروزی و آذین‌بندی شهر از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار بوده که در دستور کار ستاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس