تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل استکبار، پیام تشییع باشکوه پیکر شهدا است/ با تمام وجود راه شهدا را ادامه می دهیم
تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل استکبار، پیام تشییع باشکوه پیکر شهدا است/ با تمام وجود راه شهدا را ادامه می دهیم
امام جمعه سرخس گفت: پیام تشییع باشکوه پیکر شهدا، تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل استکبار است و با تمام وجود راه شهدا را ادامه می دهیم.

حجت الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم، گفت: دشمنان ما در راس مستکبران، صهیونیست ها و ایادی آنها نمی توانند این رشد و شکوفایی را در ۴۰ سالگی انقلاب ببینند و با تمام توان خود جنگ های اقتصادی و روانی را شروع کردند تا بتوانند به هدف خودشان که یاس و ناامیدی مردم از نظام باشد برسند و تمام توان خود را برای این هدف به کار گرفته اند.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: مردم ما ولایتمداری و بصیرتشان را در بسیاری از صحنه ها نشان داده اند و شهدا که معدن بصیرت هستند می توانند مردم ما را در این راه کمک کنند.

 

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: بازگشت پیکر شهید حسن عیسی زائی که بعد از ۳۲ سال این پیام را برای ما دارد که ما در راه حفظ این نظام اسلامی مقاومت کنیم و هر چه توان داریم برای حفظ نظام اسلامی به کار بگیریم.

 

وی افزود: مردم عزیز شهرستان سرخس با حضور باشکوه خودشان در مراسم تشییع این شهید عزیز به ندای شهید لبیک گفتند.

 

امام جمعه سرخس اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا نشان می دهد که خون شهدا پایمال نمی شود و ملت شهیدپرور ایران به هیچ عنوان تسلیم استکبار و ایادی آنها نخواهند شد و با تمام وجود راه این شهدا را ادامه می دهند.

انتهای پیام/ع