با پیروی از شهدا باعث عزت و سربلندی نظام شویم
با پیروی از شهدا باعث عزت و سربلندی نظام شویم
امام جمعه اهل سنت سرخس گفت: شهدای اسلام بر اساس باورهای الهی عمل کردند و امروز نوبت ما است تا با پیروی کردن از شهدا با حفظ وحدت و هماهنگی باعث عزت و سربلندی نظام شویم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی احمد پارسا در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «حسن عیسی زائی» اظهار کرد: در بدو انقلاب همه ملت ایران از مذاهب و اقشار مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفتند و گوش به فرمان امام راحل در تمام صحنه ها حضور داشتند.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس با بیان اینکه حضور اقشار مختلف ملت ایران عامل پیروزی انقلاب شد، گفت: در دفاع مقدس که دشمنان جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند، شیعه  و سنی در کنار هم قرار گرفتند و با وحدت باعث پیروزی جنگ شدند.

 

مولوی پارسا عنوان کرد: عزت نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان است و همین رشادت ها به ما کمک کرد تا در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

 

وی تاکید کرد: استکبار جهانی به پیشرفت های ما حساسیت نشان می دهد و در تلاش هستند که به ملت ایران ضربه بزنند اما به کوری چشم دشمنان در کنار یکدیگر در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت توطئه های استکبار جهانی عملی شود.

 

مولوی پارسا گفت: شهدای اسلام بر اساس باورهای الهی عمل کردند و امروز نوبت ما است تا با پیروی کردن از شهدا با حفظ وحدت و هماهنگی باعث عزت و سربلندی نظام شویم.

انتهای پیام/ع