بهره مندی ۲۳۰۰ دانش آموز سرخسی از طرح تغذیه رایگان
بهره مندی ۲۳۰۰ دانش آموز سرخسی از طرح تغذیه رایگان
فرمانده سپاه سرخس گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام، آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان، حدود 2300 دانش آموز سرخسی از تغذیه رایگان بهره مند می شوند.

عیسی صفری در حاشیه آیین آغاز اجرای طرح تغذیه رایگان در مدارس دهستان تجن شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به برنامه های محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در نقاط محروم استان و حاشیه شهر مشهد، با پیگیری کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام توانستیم دهستان آباد را نیز در این طرح قرار بدهیم.

فرمانده سپاه سرخس افزود: در این طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام، آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح سرانه هر دانش آموز برای هر هفته ۹ هزار تومان است و حدود ۲۳۰۰ دانش آموز در هفته سه روز از طرح تغذیه رایگان بهره مند می شوند.

صفری تصریح کرد: این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و شامل دانش آموزان دوره های پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول و دوم می شود.

فرمانده سپاه سرخس در پایان با اشاره به نهضت بازسازی مدارس در دهستان تجن این شهرستان در تابستان امسال بیان کرد: مدرسه ساجده روستای قوش سربوزی در تابستان امسال در نهضت بازسازی مدارس که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا انجام شد، با بهسازی و زیبا سازی تکمیل شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس