کلنگ زنی پارک بانوان شهر سرخس در دهه فجر امسال/ بازنشستگان شهرداری تجلیل می شوند
کلنگ زنی پارک بانوان شهر سرخس در دهه فجر امسال/ بازنشستگان شهرداری تجلیل می شوند
شهردار شهر سرخس با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری سرخس تشکیل شده است، گفت: در دهه فجر امسال کلنگ ساخت پارک بانوان شهر سرخس به زمین زده می شود.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری سرخس تشکیل شده است، اظهار کرد: شعار دهه فجر امسال «افتخار به گذشته و امید به آینده» نام گذاری شده است.

 

شهردار سرخس خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و بیان خدمات این نظام به ولی نعمتان خود که مردم هستند بوده و لازم است همگان به این موضوع توجه کنند.

 

وی افزود: گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که نقطه عطف تاریخ انقلاب بوده و از افتخارات ما به شمار می رود، وظیفه همه مردم و مسئولان است و بایستی با استفاده از تمامی ظرفیت ها این ایام تاریخی را گرامی بداریم.

 

صفایی با اشاره به برنامه های شهرداری سرخس در ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: فضاآرایی شهر یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری در دهه فجر است که با توجه به ایام فاطمیه و متناسب با آن ایام خواهد بود و در این امر توجه به اندیشه ها و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مورد نظر است.

 

شهردار سرخس افتتاح چندین پروژه و ایجاد نمایشگاه مقابل شهرداری را از جمله برنامه های شهرداری سرسخ در دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: پروژه های آسفالت بلوار مصلی، مسکن مهر، بلوار امامت، باهنر شمالی، بلوار شهید شوشتری، مصلی ۱۶ و بلوار ثارالله در دهه فجر امسال افتتاح و بهره برداری می شود.

 

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه جداسازی آب شرب از آب فضای سبز و پارک بانوان در دهه فجر امسال اظهار داشت: فاز دوم پارک امام (ره) و پروژه پایش تصویری شهر سرخس نیز در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

صفایی در پایان بیان کرد: همچنین همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بازنشستگان شهرداری شهر سرخس برای خدمت صادقانه به مردم تجلیل می شود.

انتهای پیام/