عدالت اجرا می‌شد سران فتنه امروز در گور بودند نه در حصر!
عدالت اجرا می‌شد سران فتنه امروز در گور بودند نه در حصر!
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اگر عدالت اجرا می‌شد، سران فتنه امروز در گور بودند و نه در حصر گفت: سران فتنه هدفشان این بود که کشور را تحویل آمریکا بدهند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، همه ملت ایران امروز در حصر بودند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ که تأکید کردند، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اظهار کرد: خدای متعال وعده داده است که یهود عنود را به‌وسیله بندگان نیرومند خودش از بین می‌برد.

 

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه فروپاشی رژیم صهیونیستی به‌زودی اتفاق می‌افتد، افزود: انتفاضه‌هایی که در حال رخ دادن است، تهدیدی برای رژیم صهیونیستی است و شاهد بودیم که در جنگی دو روزه، اسرائیل تا بن دندان مسلح در برابر مقاومت مردم غزه شکست را پذیرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و برخی کشورها که در خاورمیانه حضور دارند، خودشان بساط خودشان را جمع و رسماً اعلام شکست کردند و شاهدیم که یکی پس از دیگری پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در حال محقق شدن است.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در چهل‌سالگی خود به درختی تنومند تبدیل شده است، بیان داشت: مقاومت ملت ایران در چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، امروز کمر استکبار را شکست است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس به قیام تاریخی مردم قم در نوزدهم دی‌ماه سال ۵۶ اشاره و تصریح کرد: درس‌های قیام مردم قم لحظه شناسی، درک صحیح از زمان، شناخت طرح دشمن، نقشه دشمن و مقابله با نقشه دشمن بود.

 

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه دشمنان ما در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید هستند، گفت: امروز نیاز داریم که نقشه‌های دشمن را بشناسیم و به آینده انقلابمان امیدوار باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام ما امروز کارآمد است و دولت ما نیز باید همانند نظاممان کارآمد باشد و این کارآمدی محقق نمی‌شود، مگر اینکه دولت در خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکند، موبه‌مو به مو به فرمایشات رهبری عمل کند و امید خود را از خارج از کشور قطع کند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه فرزندان ما در «هویزه» برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های عالیه انقلاب اسلامی قطعه‌قطعه شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند، اظهار داشت: فرزندانمان در هویزه قطعه‌قطعه نشدند که امروز یک نماینده مزدور در مجلس انقلاب را به توپ ببندد و بگوید که چرا سفارت آمریکا را اشغال کردیم، چرا موشکی داریم و چرا باید در انرژی هسته‌ای پیشرفت کنیم که آمریکا با ما دشمنی کند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: امروز اگر قدرت نداشتیم شرف، غیرت و استقلال ما بر باد رفته بود، بنابراین این نماینده مجلس یا این را نمی‌داند و یا خودش را به نادانی زده است.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ و اقدامات سران فتنه بیان کرد: عدالت اگر امروز اجرا می‌شد، سران فتنه در گور بودند و نه در حصر؛ سران فتنه هدفشان این بود که کشور را تحویل آمریکا بدهند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، همه ملت ایران امروز در حصر بودند.

 

وی با تأکید بر اینکه رأفت نظام اسلامی شامل حال سران فتنه شد وگرنه باید اعدام انقلابی می‌شدند، گفت: از قوه قضاییه انتظار داریم با انسان‌های پلیدی که امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند، برخورد انقلابی داشته باشد.

انتهای پیام/