مسئولان مشکلات ۳۰۰ کارگر بیکار شده گمرک سرخس را رفع کنند
مسئولان مشکلات ۳۰۰ کارگر بیکار شده گمرک سرخس را رفع کنند
امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی و مسئولان مربوطه نسبت به رفع مشکلات رفت‌وآمد رانندگان در مرز سرخس و 300 کارگری که در گمرک شهرستان با شرکت ها کار می کردند و امروز بیکار شده‌اند، اقدامات لازم را انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه اظهار کرد: کسی که هدفش از گرفتن پست و مقام ریاست‌طلبی باشد، نمی‌تواند به درد مردم رسیدگی کند.

 

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه امروز گرفتاری‌ها و مشکلات مردم از دست ریاست‌طلبانی است که فقط به فکر ریاستشان هستند، افزود: اگر کسانی که فکر ریاست‌طلبی هستند، یک‌دهم تلاش برای رفع مشکلات مردم داشته باشند، به‌یقین مشکلات مردم کم خواهد شد.

 

وی به فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: هر زمانی فتنه‌هایی در کشور ما به‌وسیله دشمن طراحی می‌شود، این فتنه‌ها را ریاست‌طلبان در داخل کشور اجرا و عملیاتی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: در فتنه ۸۸ که دشمن به دنبال تغییر باور، رفتار و افکار و ساختار بود، همین ریاست‌طلبان دروغ بزرگی به نام تقلب را مطرح کردند تا باور مردم برای اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است را از مردم بگیرند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان در چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، چهار رویکرد را برای ضربه زدن به نظام دنبال کردند، گفت: سازش با جمهوری اسلامی از طریق ریاست‌طلبان، جنگ نظامی، تغییر از درون به‌وسیله نفوذ و بازدارندگی از طریق تهدید و محدود کردن دایره فعالیت ایران در منطقه از جمله رویکردهایی است که دشمن در این چهل سال دنبال کرده است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه ادامه برجام با اروپایی هم اتلاف وقت است، بیان داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، باید در ادامه برجام با اروپایی‌ها نگاه شک‌آلود به وعده‌های او داشته باشیم؛ اروپایی‌ها هم امروز به دنبال اتلاف وقت و برآورده کردند خواسته‌های آمریکا در برجام هستند.

 

وی عنوان کرد: عین سادگی است که امروز به اروپا و کشورهایی همچون فرانسه دل‌خوش کنیم که ۷۳ درصد مردمش علیه حکومتش برای فساد، فاصله طبقاتی و تبعیض قیام کردند؛ فرانسه‌ای که آتش جنگ را در سوریه روشن کرد و امروز خودش بی‌ثبات شده درحالی‌که پیروزی سیاسی در سوریه در حال شکل‌گیری است.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان به مشکلات رانندگان در مرز سرخس و کارگران گمرک شهرستان اشاره و تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی و مسئولان مربوطه نسبت به رفع مشکلات رفت‌وآمد رانندگان در مرز سرخس و ۳۰۰ کارگری که در گمرک شهرستان با شرکت ها کار می کردند و امروز بیکار شده‌اند، اقدامات لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/