«تفکر بسیجی» امروز اسرائیل را در بن‌بست سیاسی و امنیتی قرار داده است/ اروپایی‌ها با خریدن وقت به دنبال اجرای برنامه مشترک با آمریکا هستند
«تفکر بسیجی» امروز اسرائیل را در بن‌بست سیاسی و امنیتی قرار داده است/ اروپایی‌ها با خریدن وقت به دنبال اجرای برنامه مشترک با آمریکا هستند
امام جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز تفکر بسیجی بزرگ‌ترین مانع برای استکبار جهانی است، گفت: امروز شاهدیم این تفکر رژیم غاصب صهیونیستی را در یک ین بست سیاسی و امنیتی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های عالم اسلام وحدت است که امام راحل (ره) آن را در کشور ما نهادینه کرد و در اثر همین وحدت شاهدیم که امروز کشور عزیزمان به عزت و قدرت رسیده است.

 

امام‌جمعه سرخس یکی از موانع وحدت را اختلاف انگیزی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی‌اش در منطقه عنوان کرد و افزود: هرکسی امروز در منطقه و جوامع اسلامی به دنبال تفرقه باشد، نوکر و سرباز استکبار است.

 

وی مقدم دانستن وحدت بر سایر ارزش‌ها، کنار گذاشتن تنگ‌نظری‌ها و پرهیز از اختلاف انگیزی و متمرکز شدن بر مشترکات میان مسلمانان را از الزامات وحدت برشمرد و افزود: باید تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شود و برای ایجاد وحدت پایدار مسلمانان بر اشتراکاتشان متمرکز شوند.

 

حجت‌الاسلام در ادامه با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: کسی فکرش را هم نمی‌کرد، روزی تفکر بسیجی آن‌چنان رشد کند و به سرزمین یمن برسد و ملت مظلوم یمن با همین تفکر و با دستان خالی در مقابل استکبار جهانی و نوکرانش که تا بن دندان مسلح هستند، بایستند و آن‌ها را زمین‌گیر کنند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در همه جای دنیا باید هسته‌های مقاومت با تفکر بسیجی شکل بگیرد، افزود: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تفکر بسیجی هستیم، چون دشمنان ما در باطن خودشان وحدت دارند تا اسلام را ریشه‌کن کنند.

 

امام‌جمعه سرخس تفکر بسیجی را بزرگ‌ترین مانع برای استکبار جهانی دانست و بیان داشت: بسیج ما امروز با بصیرت، در صحنه بودن و ولایتمداری فرصت را از دشمن گرفته، و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

 

وی شلیک ۴۷۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی از سوی مقاومت فلسطین را خنثی‌کننده نقشه و معامله قرن برای تحمیل صلح بر فلسطینیان دانست و تصریح کرد: امروز شاهدیم تفکر بسیجی، رژیم غاصب صهیونیستی را در یک ین بست سیاسی و امنیتی قرار داده است.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه امروز مسئولان ما نیز باید با همین تفکر بسیجی کشور را مدیریت کنند، افزود: اگر مدیریت جهادی و بسیجی شکل بگیرد و مسئولان ما برای خدا به مردم خدمت کنند، مشکلات کشور یکی‌یکی حل خواهد شد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه هر کشوری برای امنیت خودش قانونی دارد و مخلان امنیت را مجازات می‌کند، تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی، اجازه ندهند دولت‌های خارجی و مسئولانشان در امور داخلی کشورمان دخالت کنند.

 

امام‌جمعه سرخس اظهار داشت: امروز اروپایی‌ها با فرصت سوزی و خرید زمان، به دنبال اجرای برنامه‌های مشترک با آمریکا هستند تا راه را برای دخالت‌های او هموار کنند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه باید تضمین‌های موردنظر مقام معظم رهبری در ادامه دادن برجام با اروپایی‌های گرفته شود، گفت: اروپایی‌ها پاسخ متناسبی نداشته باشند، حق مسلم جمهوری اسلامی است که فعالیت‌های هسته‌ای خود را مانند قبل از برجام شروع کند.

انتهای پیام/