طوفان تهدیدات نمی تواند شجره طیبه بسیج را بلرزاند/ بسیج و تفکر بسیجی یک جریان الهی است
طوفان تهدیدات نمی تواند شجره طیبه بسیج را بلرزاند/ بسیج و تفکر بسیجی یک جریان الهی است
صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز و در اولین روز از هفته بسیج، کارکنان سپاه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان سرخس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 

عیسی صفری فرمانده سپاه سرخس در این مراسم با تاکید بر اینکه نقش بسیج در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی چشمگیر است، اظهار کرد: مهم ترین ویژگی بسیجی اختیار و اراده الهی او است که می تواند در همه عرصه ها نقش آفرین باشد.

وی روحیه جهادی، خوداتکایی، پیش روندگی و پیش برندگی و جسارت و شجاعت را از ویژگی های بسیج و بسیجیان برشمرد و افزود: بسیج در خدمت همه اقشار جامعه بوده و شب و روز از دستاوردهای انقلاب صیانت می کند.

 

فرمانده سپاه سرخس مدیریت جهادی و بسیجی را راهگشای مشکلات کشور دانست و گفت: بسیج و تفکر بسیجی که یک جریان الهی است، عرصه خدمت رسانی اش امروز فراگیر شده و همه آحاد مردم را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس در ادامه این مراسم با بیان اینکه بسیج «شجره طیبه» است، به آیات قرآن اشاره و اظهار داشت: بسیج همانند درختی تنومند است که ریشه اش ثابت و شاخ و برگ هایش در حال گسترش است.

 

وی تصریح کرد: بسیج و بسیجی از همان ابتدای انقلاب اسلامی در رکاب امام (ره) و انقلاب بود و به عنوان یک معجزه امروز هم در خدمت نظام و انقلاب است.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج در حقیقت همیشه ثمر دارد و از منافع او همه بهره می بریم.

 

وی با تاکید بر اینکه شاخ و برگ های بسیج در حال رشد و گسترش است، بیان کرد: درختی که ریشه اش ثابت باشد در اثر طوفان ها، تهدیدات منافقین و مستکبرین نمی لرزد، بنابراین بسیج مظهر ایستادگی است.

حجت الاسلام بختیاری اضافه کرد: بسیجی رکود ندارد چون مومن رکود ندارد و همیشه در حال پیشرفت است.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز شاخ و برگ های بسیج از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و تمام دنیا را پوشش می دهد، گفت: تفکر بسیجی است که سوریه و عراق و یمن را در برابر مستکبران مقاوم می کند و ان شاء الله این تفکر به زودی سراسر عالم را فرامی گیرد.

وی تاکید کرد: بسیج امروز در خط مقدم جنگ فرهنگی با دشمن قرار دارد و در جنگ اقتصادی با دشمن نیز به عنوان کمک و بازوی دولت نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه بسیج و بسیجی اهل عمل مجاهدانه است، تصریح کرد: بسیجی یک انسان مومن، بااخلاص، گوش به فرمان ولایت، آرمان خواه، شهادت طلب و اهل عمل مجاهدانه است.

انتهای پیام/