آمادگی پالایشگاه گاز سرخس برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در زمستان ۹۷
آمادگی پالایشگاه گاز سرخس برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در زمستان ۹۷
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از آمادگی این مجتمع بزرگ گازی برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در زمستان 97 خبر داد.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، با اجرای برنامه‌های توانمندسازی در بحث منابع انسانی، تأمین کالا و مواد شیمیایی موردنیاز و همچنین انجام تعمیرات اساسی آماده‌ایم به استقبال فصل زمستان برویم.

 

وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده در هشت‌ماهه نخست امسال صورت گرفته و در تلاشیم در چهار ماه پایانی سال که فصل پیک مصرف است بتوانیم گاز مشترکان در استان‌های شمال و شمال شرق کشور را تأمین کنیم.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از واحد خیره سازی گاز شوریجه به‌عنوان یکی از پشتوانه‌های استراتژیک پایداری تولید گاز در شمال شرق کشور نام برد و تأکید کرد: این تأسیسات در هشت‌ماهه اول سال جاری گاز لازم را ذخیره و به‌محض نیاز شبکه برداشت از گاز ذخیره شده انجام خواهد شد.

 

منبتی ادامه داد: تمامی مدیران و کارکنان در آمادگی کامل قرار دارند تا در فصل زمستان به‌منظور تحقق مأموریت‌های سازمان که همانا رفاه و اقتصاد پویاتر در سطح مشترکان خانگی و صنایع است نسبت به رسالت مهم خود جامه عمل بپوشانند.

 

وی با بیان اینکه امروزه اهمیت پایداری تولید گاز طبیعی بیشتر از ظرفیت تولید شده است خاطرنشان ساخت: تمامی کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد همچون سالیان گذشته تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا خللی در روند تأمین گاز مشترکان به وجود نیاید و خدمت گذار مردم شریف میهن اسلامی در خطه شمال و شمال شرق کشور و گرمابخش خانه‌های هم‌وطنان باشیم.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در پایان تحقق پایداری تولید و تأمین مناسب گاز مصرفی در بخش خانگی و صنعتی را مدیون زحمات شبانه‌روزی کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد دانست و بر اهمیت مدیریت مصرف توسط هم‌وطنان گرامی در حفظ فشار شبکه و افزایش سهم صنایع تولیدی تأکید کرد.

انتهای پیام/