بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار است
بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار است
حجت الاسلام قادری بزرگداشت ۱۳ آبان را زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار دانست و گفت: یوم‌الله 13 آبان امسال از آن جهت اهمیت مضاعفی دارد که استکبار پس از سال‌ها رؤیاپردازی برای براندازی نظام دینی با توسل به تهدید و تحریم‌های ظالمانه دریافته‌، تداوم چنین رویکردی منافع استراتژیک او را به مخاطره می اندازد.

حجت‌الاسلام امیر قادری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار برای نسل جدیدی است که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند، اظهار کرد: هرچند پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ عملاً دست عوامل آمریکا را در اداره کشور قطع کرد اما از همان ابتدای انقلاب در سراسر کشور، حرکت‌هایی می‌شد تا جو سیاسی جامعه را ملتهب و پیچیده کرده و بدین طریق مانع از تحقق اهداف انقلاب شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس افزود: مرکز تمامی فتنه‌ها و جریانات ضدانقلابی، در آن دوران در سفارت آمریکا در تهران بود و این در حالی بود که مواضع منافقانه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی مانع از روشن شدن چهره واقعی او در میان مردم ما شده بود.

 

وی تصریح کرد: به همین جهت، امام خمینی(ره) بیانات قاطعی علیه ابرقدرت‌ها و به‌ویژه آمریکا، ابراز فرمودند و به‌خصوص با ورود شاه به آمریکا فرمان مقابله را به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان و طلاب علوم دینی صادر کردند.

 

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه با انتشار اسناد دخالت آمریکا پرده از توطئه‌های او علیه دولت و مردم انقلابی ایران برداشته شد، عنوان کرد: در واقع می‌توان گفت که با آگاهی و هوشیاری دانشجویان پیرو خط امام و ایجاد یک بسیج مردمی و دانشجویی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ حضور آمریکا در ایران و توطئه‌هایی که بعد از انقلاب علیه مردم و دولت ادامه داشت خنثی شد.

 

مدیر حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس تأکید کرد: تقابل اسلام و شیطان بزرگ هنوز هم ادامه دارد و در بسیاری از کشورهای منطقه همچون عراق، افغانستان، سوریه، یمن و فلسطین، جنگ آشکار و پنهان بین جنود الله و جنود شیطان در حال انجام است، همچنان که غرب به رهبری آمریکا همچنان درصدد نفوذ بر ایران هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به حساسیت یوم‌الله ۱۳ آبان امسال خاطرنشان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال از آن حیث اهمیت مضاعفی یافته که آمریکا و اذناب صهیونیست و زیاده‌خواه او پس از سال‌ها رؤیاپردازی برای براندازی نظام دینی با توسل به تهدید نظامی و تحریم‌های ظالمانه، دریافته‌اند که تداوم چنین رویکردی، منافع استراتژیک آنان را با مخاطره جدی مواجه کرده است و بدین سبب چهره فریبکار خویش را مزورانه در پس پرده تزویر و نفاق پنهان داشته و خیال باطل و واهی نفوذ در بدنه مستحکم ایران انقلابی و استحاله ارزش‌های والای اسلامی و انسانی آن را در سر می‌پرورانند.

 

حجت‌الاسلام قادری در پایان گفت: آزادمردان ایران اسلامی و ملت غیور و همیشه در صحنه باید در این برهه خاص با حفظ هوشیاری و ارتقاء بصیرت در مواجهه با توطئه‌های جدید شیطان بزرگ، فرصت گران‌سنگ و تاریخی یوم‌الله ۱۳ آبان را به عرصه حماسی دیگر برای تجدید پیمان با آرمان‌های استکبار ستیزانه امام امت، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبدیل کنند.

انتهای پیام/