دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است/ تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود
دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است/ تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است، گفت: تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود و نمایندگانی که به این لایحه رأی دادند باید به مردم پاسخگو باشند که چرا عزت کشور را زیر سؤال بردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه جدید شهرستان سرخس در اولین خطبه‌های خود در نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که عزت داشته باشد زیر بار سلطه استکبار نمی‌رود، اظهار کرد: فرمایشات امام حسین علیه‌السلام سراسر عزت‌آفرین است و مثل حسین علیه‌السلام هیچ‌گاه با مثل یزید بیعت نمی‌کند.

 

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه امام حسین علیه‌السلام جان خود را داد تا پرچم هیهات من الذله در سرتاسر عالم برافراشته بماند، افزود: هر کسی زیر این پرچم باشد عزیز است و زیر بار ذلت نمی‌رود.

 

وی در ادامه با اشاره به تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس عنوان کرد: در لایحه‌ای که در مجلس تصویب شد، برخی مطرح کردند که مقام معظم رهبری با تصویب این قانون موافق هستند، درحالی‌که ایشان دستور بررسی این لایحه و نه تصویب آن را داده بودند و حتی تأکید کردند که برخی قوانین در جای دیگر پخت‌وپز می‌شود تا برای تسلط در کشورهای دیگر استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه مراجع هم با تصویب این لایحه مخالف بودند و تأکید کردند که تصویب این لایحه خلاف عقل، شرع و استقلال کشور است، بیان داشت: تصویب لوایح منع تأمین تروریسم در مجلس ضایعه بزرگی برای کشور بود و نمایندگانی که به این لایحه رأی دادند باید به مردم پاسخگو باشند که چرا عزت کشور را زیر سؤال بردند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: چطور می‌توانیم زیر بار تصویب لایحه‌ای برویم که ناظران آن عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی هستند که داعش و گروه‌های تروریستی را به وجود آوردند!

 

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه دشمن به دنبال القای طرح بن‌بست در کشورمان است، تأکید کرد: امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار خودش قرار دارد و بیش از گذشته شاهد عزت ایران اسلامی هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا بدون بهانه هم هزاران غلط کرده و می‌کند، گفت: آمریکا امروز از قدرت موشکی و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه عصبانی است و نباید منتظر این بمانیم که بهانه‌های او تمام شود.

 

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه به حمله موشکی اخیر سپاه به مقر تروریست‌ها در شرق فرات اشاره و تأکید کرد: حمله موشکی سپاه به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز در شرق فرات، «اقتدار آفرین» بود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تأکید بر اینکه اختلاف سم مهلک است، اظهار داشت: با شعار «وحدت، وحدت و وحدت» پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان خواهم بود و تجربیاتم را به نفع تمامی مردم منطقه به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/