بیانات رهبر معظم انقلاب دل مردم و ملت‌های اسلامی را روشن کرد/ حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها پیام قدرتی بود که به دشمنان دادیم
بیانات رهبر معظم انقلاب دل مردم و ملت‌های اسلامی را روشن کرد/ حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها پیام قدرتی بود که به دشمنان دادیم
حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ بابیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب دل مردم و ملت‌های اسلامی را روشن کرد، گفت: نباید به دشمن پیام ضعف داد بلکه باید به دشمن پیام قدرت داد که حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها مصداق پیام قدرتی است که به دشمنان دادیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ در آخرین خطبه‌های خود در نماز جمعه شهرستان سرخس با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب دل مردم و ملت‌های اسلامی را روشن کرد و سخنان باصلابت ایشان که فرمودند در این شرایط نمی‌مانیم، تحریم‌ها را شکست می‌دهیم و به آمریکا سیلی می‌زنیم، مردم را به وجد آورد.

 

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب ترویج کنندگان این تفکر که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، خائن هستند؛ نباید به دشمن پیام ضعف داد بلکه باید به دشمن پیام قدرت داد که حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها مصداق پیام قدرتی است که به دشمنان دادیم.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ ادامه داد: خیلی‌ها می‌گفتند در مقابل آمریکا باید دست‌به‌عصا صحبت کنیم و حرکت کنیم، از موشک حرف نزنیم اما دیدیم حرف نزدن دشمن را جسورتر می‌کند، موشک‌های سپاه در کنار سربازان آمریکایی فرود آمد که این یک پیام قدرت بود، اگر به آن‌ها چشم قربان بگوییم آمریکایی‌ها جسورتر می‌شوند اما اگر بااقتدار و صلابت بایستیم و برخورد کنیم عقب‌نشینی می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: دشمن می‌خواست ناامنی که در یمن، عراق و سوریه وجود دارد را به داخل کشور بکشاند و در شرایطی که مشکلات اقتصادی وجود دارد مسئله ناامنی را به وجود بیاورند تا مردم نسبت به مسئولان و نظام اسلامی بدبین شوند و به همین دلیل حادثه تروریستی اهواز را به وجود آوردند و درصدد این بودند که ناامنی را در شهرهای دیگر هم به وجود بیاورند اما شلیک موشک‌ها پیام قدرتی بود که به آن‌ها فهماند در مخیله‌شان فکر ایجاد ناامنی را خطور ندهند و گوشمالی که مقام معظم رهبری فرمودند بااقتدار نیروهای مسلح در کمترین زمان صورت گرفت.

 

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: نویدی که رهبری در بیانات روز گذشته خود داشتند، مجدد نوید پیروزی بود اما پیروزی شروطی دارد که یکی از این شروط ایمان و تقواست و باید جامعه ایمانی شکل بگیرد و تقوای اجتماعی و فردی و همکاری باشد.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ اضافه کرد: طبق آیات قرآن وقتی گرفتاری‌ها از ناحیه دشمن متوجه مؤمنان شد، مؤمنان این‌گونه پاسخ می‌دهند که این وعده خداوند است که اگر در راه خدا باشید دشمن دارید و امروز نیز دشمنی‌ها نسبت به ملت ایران به خاطر اینکه برپاکننده شعائر دینی به‌خصوص در محرم و صفر است و همچنین آماده برپایی راهپیمایی بزرگ جهان اسلام در اربعین است و به خاطر اعتقاداتی که دارد روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

 

وی با اشاره به آیه «الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا» شرط دیگر پیروزی را تلاش و مجاهدت دانست و گفت: این ۷۰۰ هزار بسیجی که در سراسر کشور در رزمایش خدمت شرکت کردند کار کم‌نظیری انجام دادند و وعده الهی نیز این است که کسانی که تلاش می‌کنند ما راه را به آنان نشان می‌دهیم.

 

امام‌جمعه سرخس مقاومت و استقامت را از شروط دیگر پیروزی در مقابل دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: نباید مرعوب جنگ روانی دشمنان شویم و اگر بایستیم و مقاومت کنیم بر دشمن پیروز می‌شویم زیرا کید شیطان ضعیف و از هم خواهد گسست.

 

خطیب جمعه سرخس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت نعمتی بی‌نظیر و بی‌بدیل است و دشمنان تطمیع می‌شوند تا امنیت را خدشه‌دار کنند.

 

حجت‌الاسلام ارژنگ در پایان گفت: از مردم شریف شهرستان سرخس حلالیت می‌طلبم و تقاضا دارم با امام‌جمعه جدید کمال همکاری و همیاری را داشته باشید، شرایط خوبی در شهرستان سرخس به وجود آمده است و ان شاء الله این مسیر به‌خوبی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/