رسانه‌های خودفروخته به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند/ دفاع مقدس تجلی قدرت الهی بود
رسانه‌های خودفروخته به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند/ دفاع مقدس تجلی قدرت الهی بود
حجت‌الاسلام شریعتی با تأکید بر اینکه رسانه‌های خودفروخته و غرب‌زده به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند، گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی تمامی امکاناتشان را به میدان آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه آنچه عامل پیروزی انسان در صحنه‌های مختلف زندگی و مقابله با دشمن می‌شود، تقوا، توکل و اعتماد به خدای متعال است، اظهار کرد: اگر تقوا، ایمان و صبر در جامعه‌ای نهادینه شد، نصرت الهی شامل حال آن جامعه می‌شود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: آن چیزی که در این چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به عینه شاهد آن بودیم، نصرت و یاری خدای متعال بود، وگرنه بااین‌همه دشمن گرگ‌صفت تاکنون نباید ایرانی وجود می‌داشت.

 

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و با تأکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس باید برای مردم بازخوانی و تبیین شود، بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم که همه قدرت‌ها، نیروها و تجهیزات دنیا در مقابل قدرت خدا هیچ هستند و رزمندگان ما این مسئله را باور کرده بودند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تجلی قدرت الهی بود، افزود: امروز دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نمی‌کند و هر چه امکانات داشته به میدان آورده است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه رسانه‌های خودفروخته و غرب‌زده به دنبال تضعیف اعتقادات مردم هستند، تصریح کرد: امروز تأثیر نقش ولایت‌فقیه و رهبری در تقویت انقلاب و نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته دیده می‌شود، همان‌گونه که پیام‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) نیروی معنوی را در دل‌های فرماندهان، مسئولان و مردم القا کرد.

انتهای پیام/