توزیع ۴ هزار بسته «نوشت‌افزار» در سرخس
توزیع ۴ هزار بسته «نوشت‌افزار» در سرخس
دبیر خیریه کارکنان شرکت پالایشگاه گاز سرخس گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، بیش از چهار هزار بسته نوشت‌افزار از سوی خیریه کارکنان پالایشگاه در بین دانش آموزان شهرستان مرزی سرخس توزیع شد.

محمد زاهد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی فراخوان طرح «کوله مهربانی» و با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان پالایشگاه شاهد استقبال نیک اندیشان به مجموعه خیریه کارکنان بودیم که پس از تأمین کمک‌های مالی، بسته‌های نوشت‌افزار خریداری و در آستانه سال جدید تحصیلی و آغاز بازگشایی مدارس (مهرماه) در بین دانش آموزان نیازمند سرخس توزیع شد.

 

وی با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه نوشت‌افزار در شهریورماه امسال در سرخس بیان کرد: همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی غرفه‌ای در این نمایشگاه تلاش کردند تا کمک‌های مالی شهروندان، کارکنان و خیرین را به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کنند.

 

دبیر خیریه کارکنان شرکت پالایشگاه گاز سرخس همچنین به توزیع اقلام فرهنگی در بین دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: در این طرح تعداد دو هزار و ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار به آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس، یک هزار و ۴۰۰ بسته به روستاهای مجاور پالایشگاه، ۲۵۰ بسته به اداره بهزیستی شهرستان و ۵۰۰ بسته به خانواده‌های تحت پوشش خیریه کارکنان  پالایشگاه تحویل داده شد.

 

زاهد تأکید کرد: این اقلام با هماهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان سرخس در بین دانش آموزان کم‌بضاعت توزیع شد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل عدم بضاعت در تأمین اقلام نوشت‌افزار، از تحصیل بازنماند.

 

وی بیان داشت: حدود ۵۰ بسته کتب درسی نیز در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

 

دبیر خیریه کارکنان شرکت پالایشگاه گاز سرخس در پایان اعلام کرد: این خیریه آمادگی دارد تا کمک‌های خیرین به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش در طول سال تحصیلی را دریافت کند.

انتهای پیام/