دیدار افراد پیگیری کننده موضوع مالکیت اراضی سرخس با نماینده مردم سرخس در مجلس/ قاضی زاده: منتظر گزارش سازمان ثبت اسناد درباره اراضی سرخس هستیم
دیدار افراد پیگیری کننده موضوع مالکیت اراضی سرخس با نماینده مردم سرخس در مجلس/ قاضی زاده: منتظر گزارش سازمان ثبت اسناد درباره اراضی سرخس هستیم
قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با افراد پیگیری کننده موضوع مالکیت اراضی سرخس گفت: برای پیگیری موضوع اراضی سرخس منتظر گزارش سازمان ثبت اسناد و املاک و اراضی سرخس هستیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، شب گذشته جلسه ای با موضوع مالکیت اراضی شهرستان سرخس میان افراد پیگیری کننده موضوع مالکیت اراضی سرخس و نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در دفتر نماینده این شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه افراد پیگیری کننده موضوع مالکیت اراضی شهرستان سرخس نظرات و مستندات خود را درباره مالکیت اراضی سرخس ارائه کردند و مسائل مربوط به مالکیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در این جلسه با اشاره به دستور اعاده دادرسی درباره موضوع مالکیت اراضی سرخس گفت: از زمانی که دستور اعاده دادرسی داده شده است تاکنون معاونت قضائی قوه قضائیه رأیی در این باره نداده است، همچنین مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران نیز دستور توقف هرگونه نقل و انتقال اراضی شهرستان سرخس چه به نفع آستان قدس رضوی و چه به نفع امور اراضی را داده است.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ای که با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشته است، گفت: در این جلسه مقرر شد معاونت اراضی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گزارشی درباره وضعیت اراضی شهرستان سرخس را آماده کند تا این گزارش را به همراه یک نامه حقوقی به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کنیم.

 

قاضی زاده هاشمی در پایان با بیان اینکه با کارهای جنجالی، ایجاد سر و صدا و حاشیه سازی مخالفم، گفت: نباید در موضوعات مختلف دنبال کارهای پوپولیستی و عوام فریبانه بود بلکه باید موضوعات را از طریق قانونی و مشخص پیگیری کرد.

انتهای پیام/