نمایشگاه محصولات بومی و سنتی در سرخس برگزار شد+ تصاویر
نمایشگاه محصولات بومی و سنتی در سرخس برگزار شد+ تصاویر
مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخس گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه محصولات بومی و سنتی شهرستان سرخس به همت بسیج سازندگی سپاه سرخس و خیریه حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام در نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد.

مهدی بابایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی، نمایشگاه محصولات بومی و سنتی شهرستان سرخس به همت بسیج سازندگی سپاه سرخس و خیریه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام در نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر این شهرستان برگزار شد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخس بیان کرد: این نمایشگاه ۱۱ غرفه دارد که شامل گل‌سازی، بدلیجات، انواع گل سر، گیره روسری، کیف، عروسک، زیورآلات، سرویس آشپزخانه دست‌دوز، عرقیجات گیاهی، عصاره و روغن انواع گیاهان دارویی، کالای خواب، مهره بافی، نقاشی، خطاطی روی سفال و شیشه و لباس کار می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رونق کسب‌وکار، حمایت از مشاغل خرد خانگی و پرورش خلاقیت و توان کارآفرینان و تولیدکنندگان سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: علیرغم وجود استعدادهای  بسیار منحصربه‌فرد هنرمندان شهرستان در رشته‌های مختلف هنری، متأسفانه بسیاری از این استعدادها بدون کشف و معرفی شدن روبه‌زوال است.

 

بابایی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فقط گوشه‌ای از توان هنر دست هنرمندان این شهرستان را به نمایش می‌گذارد.

 

نمایشگاه تولیدات بومی و سنتی شهرستان سرخس از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریور از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/