«عدم انتشار لیست ارز بگیران دولتی» یکی از محورهای استیضاح وزیر اقتصاد است
«عدم انتشار لیست ارز بگیران دولتی» یکی از محورهای استیضاح وزیر اقتصاد است
نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در هفته آینده بحث استیضاح وزیر اقتصاد را در دستور کار خواهد داشت، گفت: یکی از بندهای استیضاح وزیر اقتصاد نیز عدم انتشار لیست ارز بگیران دولتی خواهد بود.

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار نسیم سرخس، در خصوص عدم انتشار لیست ارز بگیران دولتی و اقدام نمایندگان مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس در صحبت ها و نطق های خود و هر فضایی که بوده خواستار انتشار لیست ارز بگیران دولتی بوده اند.

وی با بیان اینکه مجلس در هفته آینده بحث استیضاح وزیر اقتصاد را در دستور کار خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از بندهای استیضاح وزیر اقتصاد نیز عدم انتشار لیست ارز بگیران دولتی خواهد بود.

نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه تصریح کرد: در خصوص محورهای استیضاح وزیر اقتصاد به طور کامل حضور ذهن ندارم ولی آشفتگی بازار ارز و سکه یکی از محورهای اساسی استیضاح است.

وی با اشاره به بسته اقتصادی دولت برای کنترل بازار، اذعان کرد: بازار ارز در چند ماه اخیر به یک وضعیت دلالی رسیده بود و تعیین کننده قیمت دلار نیز افرادی خارج از محدوده مدیریت دولت نظیر رانت خواران و عوامل خارجی بودند و بسته اقتصادی که اخیراً اعلام شد بسته خوبی است.

بنیادی با تأکید بر اینکه این بسته بازار را به یک ثباتی خواهد رساند، عنوان کرد: ارزش ریال ایران کاهش پیدا کرده و در مقابل قیمت دلار افزایش داشته و در دوره تحریم این نیز قابل انتظار بوده ولی باید با حداقل آسیب به جامعه این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه در بسته جدید نیز در کالاهای اساسی قیمت تثبیت شده وجود دارد و انتظار می رود که تولید کنندگان رعایت این موارد را داشته باشند، گفت: امیدواریم در این بخش مردم کمتر آسیب ببینند.
انتهای پیام/