خانه اختصاصی «ورزش‌های رزمی» در سرخس افتتاح شد
خانه اختصاصی «ورزش‌های رزمی» در سرخس افتتاح شد
رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس از افتتاح نخستین خانه اختصاصی «ورزش‌های رزمی» در این شهرستان خبر داد.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور اساتید برجسته رشته‌های رزمی از جمله استاد اسحاق میر، فرج پور، امیری، علیچی، بارانی، خوران، مرکزی، فرزانه، حدادی و استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان ورزشکار در سرخس و لزوم داشتن خانه اختصاصی این ورزش‌ها، این مکان ورزشی با همت آقای علیچی و بارانی سرپرست هیئت‌های رزمی و بوکس این شهرستان در طبقه فوقانی استخر وحدت بهره‌برداری شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس ضمن تقدیر از مساعدت نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در تجهیز این مکان خاطرنشان کرد: خانه رزمی شهرستان با داشتن رینگ مبارزه، تاتامی و تجهیزات ورزشی مناسب همه‌روزه در رشته‌های ورزشی موتای، بوکس و نین جوتسو آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی و پر کردن اوقات فراغت مردم شریف شهرستان است.

 

حسین سنجرانی فرماندار سرخس در آیین بهره‌برداری این پروژه با تأکید بر تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی سرخس گفت: با انجام کار کارشناسی و بررسی نیازهای اصلی ورزش باید قدم‌های بیشتری برای برطرف کردن کمبودهای ورزش شهرستان برداریم.

 

وی بیان داشت: مشاوره با اساتید مجرب و استفاده از امکانات موجود همراه با بهبود امکانات، موجب شکوفایی استعدادهای ورزشی و پرورش قهرمانان خوبی در آینده برای شهرستان سرخس می‌شود.

 

در پایان این مراسم فرماندار سرخس با اهدای یک دستگاه کولر و یک دستگاه هواکش و کمک برای تکمیل امکانات این باشگاه، حکم سرپرستی هیئت رزمی شهرستان سرخس را به آقای علیچی اعطاء کرد.

انتهای پیام/