«روز قدس» نماد مبارزه امت اسلامی با استکبار جهانی است
«روز قدس» نماد مبارزه امت اسلامی با استکبار جهانی است
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس فقط به قدس شریف تعلق ندارد، اظهار کرد: روز قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی برای امت اسلامی و مستضعفان جهان است.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس فقط به قدس شریف تعلق ندارد، اظهار کرد: روز جهانی قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی برای امت اسلامی و مستضعفان جهان است.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: با شدت گرفتن تقابل اسلام با کفر و جاهلیت مدرن سال‌به‌سال روز جهانی قدس با حساسیت بیشتری باید موردتوجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه نجات قدس شریف یک تکلیف است، عنوان کرد: آزادی قدس یک وظیفه برای تحقق حقوق ازدست‌رفته مستضعفان جهان است.

 

صفری خاطرنشان کرد: همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، «روز قدس، روز اسلام است»، باید به تمام ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: در ایام شهادت مولی‌الموحدین علی علیه‌السلام که نماد ظلم‌ستیزی و حامی مظلومان بودند و به تأسی از آن یگانه غیرت و فتوت و با توجه به حدیث مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند، «هر کس فریاد دادخواهی اعم از مسلمان و غیرمسلمان را بشنود که مسلمین را به یاری می‌طلبد به کمک او نشتابد، مسلمان نیست»، ملت ایران در روز جهانی قدس پرشورتر از سال‌های گذشته به صحنه خواهند آمد.

 

وی بیان کرد: به امید نزدیکی صبح ظفر که وعده آن را بزرگ پرچم‌دار جهان اسلام امام خامنه‌ای (حفظه الله) داده‌اند، که رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، با همت و غیرت اسلامی در روز جهانی قدس برای یاری امام عصر (عج) به صحنه می‌آییم.

 

صفری در پایان تأکید کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخس با اعلام انزجار از نمایش کودکانه انتقال سفارت شیطان بزرگ به قدس شریف و کشتار برادران مسلمان غزه در راهپیمایی‌های اخیر (جمعه‌های بازگشت)، از آحاد مردم غیور، دلاور، وحدت‌آفرین و همیشه در صحنه شهرستان مرزی سرخس دعوت به عمل می‌آورد تا برای محکومیت این رژیم غاصب و نظام کفر و استکبار و در راستای برائت از مشرکان، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/