محل‌های توزیع مواد مخدر در سرخس ناامن و پلمپ می‌شود
محل‌های توزیع مواد مخدر در سرخس ناامن و پلمپ می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب سرخس گفت: به پلیس اعلام کردیم که با سرکشی و بازرسی‌های شبانه‌روزی و جمع‌آوری اطلاعات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، محل‌های توزیع مواد مخدر را شناسایی و محیط را برای بزه‌کاران و خرده‌فروشان ناامن کند.

حمید علیزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دادستانی شهرستان اختیارات قانونی مراجع انتظامی و پلیس را در این حوزه افزایش داده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب سرخس افزود: به پلیس اعلام کردیم که با سرکشی و بازرسی‌های شبانه‌روزی و جمع‌آوری اطلاعات با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، محل‌های توزیع و فروش مواد مخدر را شناسایی و محیط را برای بزه‌کاران و خرده‌فروشان ناامن کند.

 

وی تصریح کرد: به همین منظور و طبق ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران، اماکنی که محل نگهداری، توزیع و فروش مواد مخدر هستند پلمپ می‌شوند و به مردم اعلام می‌کنیم که آثار بازدارنده را داشته باشد.

 

علیزاده در پایان یادآور شد: در مدت یک هفته گذشته دو محل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان به دستور دادستانی پلمپ شده و این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/