۶ زندانی جرائم غیر عمد در سرخس نیازمند کمک خیرین هستند
۶ زندانی جرائم غیر عمد در سرخس نیازمند کمک خیرین هستند
رئیس اداره زندان سرخس گفت: 6 زندانی جرائم غیر عمد در زندان سرخس در انتظار کمک‌های مردمی و خیران هستند که برای آزادی آن‌ها مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مهدی پاک‌نهاد در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان و در سراسر کشور جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومان مالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سال گذشته مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشتیم که در نهایت مبلغی بالغ‌بر ۳۰ میلیون تومان توسط خیرین شهرستان در جشن گلریزان جمع‌آوری شده است.

 

رئیس اداره زندان سرخس افزود: با این مبلغ، آورده مددجو، کمک ستاد دیه استان و تخفیف شاکیان توانستیم ۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان را در سال گذشته آزاد کنیم.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان سرخس ۶ نفر هستند که سه نفر به دلیل مهریه و نفقه، یک نفر به دلیل چک بلامحل و دو نفر به دلیل خطای شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شده‌اند که برای آزادی آن‌ها مبلغی بالغ‌بر ۵۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز داریم.

 

پاک‌نهاد خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان قول مساعد داده که هرچقدر خیرین شهرستان برای آزادی این زندانیان کمک کنند، چهار برابر آن را ستاد استان کمک می‌کند.

 

رئیس اداره زندان سرخس تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین خیران ما خود شاکیان هستند که می‌توانند با تخفیف، به آزادی زندانی که به دلیل جرائم غیر عمد به زندان افتاده کمک کنند.

 

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، طبق روال سال‌های گذشته مراسم «جشن گلریزان» برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومان مالی، شب گذشته با حضور امام‌جمعه، جمعی از خیرین و مسئولان شهرستان سرخس برگزار شد.

 

انتهای پیام/