عاملان درگیری خیابانی در سرخس دستگیر شدند
عاملان درگیری خیابانی در سرخس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سرخس گفت: با تلاش پلیس شهرستان سرخس، عاملان درگیری خیابانی در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

احمدعلی دماوندی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۹:۳۰ صبح روز گذشته در پی تماس شهروندی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه خیابانی بلافاصله مأموران این فرماندهی در محل حاضر که عاملان درگیری با مشاهده خودرو پلیس از محل متواری شدند.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد یک دستگاه پراید سفید رنگ با چهار سرنشین کنار خیابان پارک کرده و بعد از دقایقی یک دستگاه موتورسیکلت در حال عبور از کنار خودرو بوده است که یکی از سرنشینان خودرو پیاده و به راکب موتورسیکلت حمله‌ور می‌شود و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و در ادامه راننده پراید با یک قبضه اسلحه شکاری به سمت راکب موتورسیکلت شلیک می‌کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و طرفین نزاع را در سال ۱۲:۰۰ ظهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

 

دماوندی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز از مخفیگاه متهمان عنوان کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد انگیزه این نزاع اختلاف قبلی بوده است.

 

فرمانده انتظامی سرخس در پایان با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارفی ندارد و با افرادی که به دنبال بر هم زدن نظم عمومی جامعه هستند به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی برخوردی قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/