انتخابات لبنان مشروعیت «حزب‌الله» را ثابت کرد/ برجام یک تجربه و عبرت برای دلدادگان آمریکا بود
انتخابات لبنان مشروعیت «حزب‌الله» را ثابت کرد/ برجام یک تجربه و عبرت برای دلدادگان آمریکا بود
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام باعث شد تا چهره ننگین، خبیث و عهدشکن او به دنیا نشان داده شود، گفت: برجام یک تجربه و عبرت برای دلدادگان آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان اظهار کرد: تمام دشمنان جبهه مقاومت به خاطر شجاعت، مردانگی و خداپرستی که در حزب‌الله دیدند، درصدد بودند که حزب‌الله را از بین ببرند، اما با وجود تمامی تبلیغات مسموم امروز حزب‌الله با قدرت به راهش ادامه می‌دهد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: در زمانی که مطرح می‌شد بشار اسد رفتنی است، رهبر انقلاب به حزب‌الله توصیه کردند اگر شما در کنار دولت و مردم سوریه بمانید، بشار اسد هم ماندنی است و امروز شاهد پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت هستیم.

 

وی تصریح کرد: این انتخابات یک رفراندوم برای حزب‌الله بود و سبب شد که مشروعیت حزب‌الله در لبنان قطعی و ثابت شود.

 

حجت‌الاسلام شریعتی ادامه داد: اگرچه حزب‌الله گروه کوچکی است، اما لبنانی‌ها در این انتخابات نشان دادند که چقدر حزب‌الله را دوست دارند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: آن روزی که رژیم صهیونیستی به نزدیکی‌ها لبنان رسید این حزب‌الله بود که در برابر او ایستادگی کرد؛ امروز هم مردم لبنان احساس می‌کنند که حزب‌الله عامل آرامش آن‌ها در برابر تجاوزهای رژیم کودک کش اسرائیل است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه پیروزی حزب‌الله در انتخابات لبنان موجب عصبانیت رژیم صهیونیستی شد، افزود: سعودی‌ها هم هر چه توانستند پول خرج کردند تا رأی مردم را بخرند، اما تبلیغات مسموم آن‌ها نیز بی‌نتیجه ماند.

 

وی با اشاره به پاسخ موشکی سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی بیان کرد: این پاسخ کوبنده یک پیروزی دیگر برای جبهه مقاومت بود و دشمنان جبهه مقاومت باید بدانند که دوران بزن‌ودررو تمام شده است.

 

حجت‌الاسلام شریعتی در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام باعث شد تا چهره ننگین، خبیث و عهدشکن آمریکا به دنیا نشان داده شود.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز هیچ نگرانی از خروج آمریکا از برجام ندارد، چون آمریکا در عمل نشان داده است که به تعهداتش عمل نمی‌کند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه سلطه گری، زور و تزویر و آدم کشی از ویژگی‌های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی است، تصریح کرد: اروپایی‌ها هم مانند آمریکا قابل‌اعتماد نیستند مگر اینکه برای ادامه برجام از آن‌ها ضمانت‌های قوی گرفته شود.

 

وی با تأکید بر اینکه برجام یک تجربه و عبرت برای دلدادگان آمریکا بود، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که هر زمان آمریکا علیه جمهوری اسلامی موضعی گرفته، اروپایی‌ها هم با او همراه شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی با بیان اینکه برجام هیچ فایده‌ای برای ما نداشت، عنوان کرد: تمام این مذاکرات و این‌همه هزینه برای برداشتن تحریم‌ها بود که بعد از برجام هیچ‌کدام از تحریم‌ها برداشته نشد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اقتدار ملت ایران زیر سایه آمریکا و اروپا نیست، تصریح کرد: ملت ایران چهل سال است که نشان داده‌اند در مقابل سلطه گری می‌ایستند و زیر بار زور نمی‌روند.

انتهای پیام/