بازدید میدانی نماینده رئیس‌جمهور از سرخس برای ادامه پیگیری طرح منطقه آزاد/ دستگاه «ایکس ری» کامیونی پرسرعت گمرک سرخس بهره‌برداری می‌شود
بازدید میدانی نماینده رئیس‌جمهور از سرخس برای ادامه پیگیری طرح منطقه آزاد/ دستگاه «ایکس ری» کامیونی پرسرعت گمرک سرخس بهره‌برداری می‌شود
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی از سفر نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان سرخس برای ادامه پیگیری طرح تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به آزاد در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی خبر داد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی اظهار کرد: فردا یکشنبه آقای بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان سرخس سفر می‌کند.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: وی پس از همراهی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی با سفر به شهرستان سرخس از زیرساخت‌های این شهرستان ازجمله گمرک، راه‌آهن، وضعیت پل مرزی و منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید می‌کند.

 

وی تصریح کرد: پیرو مکاتبه‌ای که ۱۸ نماینده خراسان رضوی با رئیس‌جمهور درباره تسریع در تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به آزاد داشتند و گزارشی که آقای بانک تهیه ‌کرده بود، برای اینکه روند پیگیری این طرح در هیئت دولت ادامه پیدا کند، نماینده رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان سرخس قرار است گزارشی میدانی از وضعیت زیرساخت‌ها و امکانات سرخس به آقای رئیس‌جمهور ارائه بدهد و سفر فردا در همین راستا صورت می‌گیرد.

 

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: همچنین در سفر نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان سرخس، معاون گمرک کشور هم وی را همراهی می‌کند و قرار است در این سفر، دستگاه «ایکس ری» کامیونی گمرک شهید شوشتری سرخس با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم گزارش خوبی از زیرساخت‌ها و امکانات سرخس در سفر نماینده رئیس‌جمهور به این شهرستان تنظیم شود و آقای بانک بتواند گزارش مثبتی را از شهرستان سرخس به رئیس‌جمهور و هیئت دولت ارائه کند.
انتهای پیام/