امکانات پارک‌ها و فضای سبز شهر سرخس توسعه می‌یابد
امکانات پارک‌ها و فضای سبز شهر سرخس توسعه می‌یابد
شهردار سرخس با تأکید بر اینکه وجود اماکن تفریحی، ورزشی، سرگرمی و توسعه فضای سبز از حقوق و انتظارات به‌جای شهروندان سرخسی است، گفت: به‌زودی شاهد توسعه امکانات پارک‌ها و فضای سبز شهر سرخس خواهیم بود.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه وجود اماکن تفریحی، ورزشی، سرگرمی و توسعه فضای سبز از حقوق و انتظارات به‌جای شهروندان سرخسی است، اظهار کرد: اماکن تفریحی و فضای سبز نه‌تنها عاملی برای گذراندن اوقات فراغت سالم خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها محسوب می‌شود، بلکه نقش بسزایی در امور اجتماعی خانواده‌ها و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

 

شهردار سرخس تصریح کرد: شهرداری سرخس با توجه به منابع کمی که در اختیار دارد، نیازمند حمایت شهروندان است تا در مسیر توسعه و آبادانی و همگام با ساخت‌وسازها و افزایش جمعیت و بزرگ‌تر شدن شهر امکانات رفاهی، سرگرمی، تفریحی و سیاحتی برای شهروندان به‌ویژه کودکان را فراهم کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا به‌زودی شاهد راه‌اندازی امکاناتی مانند استخر قایق‌سواری در پارک کودک شهر سرخس خواهیم بود.

 

صفایی اظهار داشت: کاشت گل، استقرار نیمکت، رنگ‌آمیزی المان‌ها و وسایل بازی، نصب روشنایی، استقرار وسایل بازی و ورزشی، ایجاد فضایی برای غرفه‌های ارائه‌دهنده غذاهای سنتی، کبابی و جگرکی از دیگر اقدامات شهرداری در پارک کودک است که امیدواریم موجبات ارتقای شورونشاط شهروندان گرامی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/