بازدید ۱۰۰۰۰ مسافر و گردشگر از پارک گردشگری – تفریحی مزداوند
بازدید ۱۰۰۰۰ مسافر و گردشگر از پارک گردشگری – تفریحی مزداوند
شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس از بازدید 10 هزار مسافر و گردشگر از پارک گردشگری - تفریحی غار مزداوند در ایام تعطیلات نوروز 97 خبر داد.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنان که در برآوردهای ابتدایی و انعکاس خبری دو هفته گذشته بر موضوع استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران نوروزی تأکید شده بود، روز طبیعت و با جمع‌بندی نهایی آمار ورود گردشگران از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ به پارک گردشگری – تفریحی غار مزداوند از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت.

 

شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس استقبال بی‌نظیر مسافران و گردشگران از این اثر ملی ثبت شده و پارک پیرامونی آن را نقطه عطفی برای توسعه گردشگری منطقه و ایجاد صنایع وابسته به آن دانست و افزود: با همکاری سایر ارگان‌های مربوطه ازجمله استانداری خراسان رضوی، مدیریت املاک و اراضی آستان قدس رضوی، اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان، اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر ادارات وابسته، مراحل تأیید طرح احداث «دهکده تفریحی گردشگری غار مزداوند» و همچنین اصلاح حریم شهر مزداوند تسریع شده و در بهار سال جاری شاهد اتفاقات خوبی برای توسعه عمران و آبادانی نگین ییلاقی جاده کهن ابریشم هستیم.

 

وی راهبری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر مزداوند، بخشدار مرزداران، فرماندار شهرستان سرخس، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان، نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی و به‌ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را کارگشا توصیف کرد و بیان داشت: طرح مذکور در صورت تأیید نهایی و واگذاری امور سرمایه‌گذاری به مدیر طرح توانمند، می‌تواند سهم شایانی در توسعه بهره‌مندی شهر مزداوند و بخش مرزداران داشته و ایجاد اشتغال کند.

 

گل محمدی رمز اصلی توسعه شهر مزداوند را سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: استعدادهای گردشگری موجود در شهر مزداوند و بخش مرزداران شهرستان سرخس کم‌نظیر و مستعد، جاذب گردشگر و محرک توسعه منطقه است.

 

لازم به ذکر است، «شهر مزداوند» در بخش مرزداران شهرستان سرخس و در ۸۰ کیلومتری از شهر سرخس و ۱۰۰ کیلومتری شهر مشهد واقع‌شده است.

انتهای پیام/