آغاز «اردوهای جهادی سلامت» در سرخس
آغاز «اردوهای جهادی سلامت» در سرخس
فرمانده سپاه سرخس از آغاز «اردوهای جهادی سلامت» در شهرستان سرخس با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه سرخس خبر داد.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری «اردوهای جهادی سلامت» در سطح شهرستان سرخس اظهار کرد: این طرح از امروز ۱۴ فروردین آغاز و تا ۱۹ فروردین‌ماه ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: در اجرای این طرح بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان سرخس و بسیج سازندگی سپاه سرخس مشارکت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح جهادی که در راستای «اعتلای بسیج» انجام می‌شود، خدماتی از قبیل غربالگری بیماری‌های غیر واگیر (دیابت، فشارخون، قند، خطرسنجی و پیش‌بینی بیماری‌های قلبی و عروقی)، غربالگری سرطان روده بزرگ، ویزیت رایگان و در صورت نیاز ارجاع بیمار به مراکز درمانی شهرستان برای پیگیری و شروع روند درمان ارائه می‌شود.

 

صفری درباره جدول زمان‌بندی اجرای این طرح تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این طرح ۱۴ فروردین امروز در روستای کلاته حاجی مدد، ۱۵ فروردین در روستای یکه بید از ساعت ۸ و نیم صبح در محل مسجد روستا، ۱۶ فروردین در روستای شلغمی سفلا از ساعت ۸ و نیم صبح در محل مسجد روستا، ۱۸ فروردین مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهرک شهید رجایی شهر سرخس و ۱۹ فروردین مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر سرخس از ساعت ۹ صبح اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/