استقبال کم‌نظیر گردشگران از پارک گردشگری غار مزداوند/ ۱۵۰۰ مسافر و گردشگر از پارک گردشگری غار مزداوند بازدید کردند
استقبال کم‌نظیر گردشگران از پارک گردشگری غار مزداوند/ ۱۵۰۰ مسافر و گردشگر از پارک گردشگری غار مزداوند بازدید کردند
شهردار مزداوند شهرستان سرخس گفت: در سه روز ابتدایی تعطیلات نوروز 97 نزدیک به 1500 مسافر و گردشگر از پارک گردشگری غار مزداوند این شهرستان بازدید کردند.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به برآوردهای اولیه در ماه‌های گذشته و بر اساس سیاست‌های اجرایی مدون و با راهبری شورای اسلامی شهر مزداوند تدابیر ویژه‌ای برای استقبال از گردشگران و مسافرین نوروزی اندیشیده شد.

شهردار شهر مزداوند شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: ساماندهی محور دسترسی به غار، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر، ایجاد کیوسک راهنمای مسافر به‌صورت شبانه‌روزی، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی در جاده غار و داخل پارک گردشگری غار، راه‌اندازی ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی، نصب و راه‌اندازی آبخوری آب آشامیدنی، ایجاد پارکینگ خودروهای سواری با ظرفیت حداقل ۵۰ خودرو، بهینه‌سازی فضای نشیمن و نصب باربی کیو، فراهم آوردن امکانات اولیه موردنیاز گردشگران و نورپردازی داخل غار از مهم‌ترین اقدامات انجام ‌شده در این مجموعه است.

وی دعوت از مسافران و گردشگران منطقه برای بازدید از غار منحصربه‌فرد مزداوند (مزدوران) اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۷ طرح دهکده تفریحی- گردشگری این مجموعه مجوزهای لازم را از کارگروه گردشگری و زیربنایی استان اخذ و اقدامات اجرایی از طریق بخش خصوصی توانمند آغاز خواهد شد.

غار مزداوند شهرستان سرخس در فاصله ۲ کیلومتری شهر مزداوند و فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس و مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/