شرکت بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز سرخسی در «اعتکاف علمی» نوروز ۹۷
شرکت بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز سرخسی در «اعتکاف علمی» نوروز ۹۷
مدیر آموزش‌وپرورش سرخس مهم‌ترین نقش اعتکاف علمی را ایجاد کادرسازی متخصص و متعهد در تراز انقلاب دانست و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در نوروز 97 بیش از 400 دانش‌آموز سرخسی در طرح اعتکاف علمی شرکت کنند.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اعتکاف علمی ایام نوروز ۹۷ با حضور مدیران پایگاه‌های اعتکاف علمی این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد ایام طلایی نوروز ۹۷ تثبیت یادگیری دانش‌آموزان با ایجاد فضایی آرام و بی حاشیه است.

 

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ۹۷ آموزش‌وپرورش سرخس علاوه بر برگزاری اعتکاف علمی کلاس‌های رفع اشکال و مشاوره‌های فردی و گروهی را در راستای ایجاد انگیزه و افزایش راندمان ساعات مطالعه دانش‌آموزان در دستور کار دارد.

 

دادمحمدی مهم‌ترین نقش اعتکاف علمی را ایجاد کادرسازی متخصص و متعهد در تراز انقلاب عنوان کرد و افزود: پرداختن به مسائل دینی و تربیتی مهم‌ترین اولویت ما در این اعتکاف علمی است،

 

وی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی که با سپاه سرخس داشتیم، در اعتکاف علمی نوروز ۹۷ دانش‌آموزان از ظرفیت گروه‌های علمی- جهادی سپاه در زمینه کلاس‌های رفع اشکال و گروه‌های مشاوره تحصیلی بهره‌مند می‌شوند که اجرای این طرح مورد استقبال مدیران پایگاه‌های اعتکاف علمی نیز قرار گرفت.

 

مدیر آموزش‌وپرورش سرخس در پایان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز از بین دانش‌آموزان سال چهارم و یازدهم در هشت پایگاه اعتکاف علمی از ۲۶ اسفندماه تا ۱۷ فروردین در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/