راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کشور را مقابل توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن بیمه کرد/ بهترین قدردانی مسئولان از مردم «خدمت» به آنان است
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کشور را مقابل توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن بیمه کرد/ بهترین قدردانی مسئولان از مردم «خدمت» به آنان است
امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال از راهپیمایی‌های سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال کشور را در برابر توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار شهرستان سرخس در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همه راهپیمایی‌های سال گذشته باشکوه‌تر بود و دیدیم که حتی در کوچک‌ترین روستاهای کشور نیز راهپیمایی برگزار شد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: علیرغم آن چیزی که دشمن می‌خواهد که مردم ما را نسبت به ‌نظام اسلامی بی‌تفاوت کند، اما حضور مردم ما هر سال در یوم‌الله‌ها باشکوه‌تر و گسترده‌تر می‌شود و قطعاً این صبر و استقامت و ایستادگی ملت ایران برای پاسداری از اسلام و قرآن و نماز و دفاع از خون صدها هزار شهیدی است که به زمین ریخته شد.

 

حجت‌الاسلام شریعتی بیان داشت: مردم ما برای آب‌ونان نجنگیدند که شهید شوند، بلکه برای اسلام رفتند چون مادیات ارزش جان دادن را ندارد.

 

وی تصریح کرد: ممکن است مردم از برخی مسئولان و کم‌کاری‌ها گلایه داشته باشند که مطالبات آن‌ها هم به حق است، اما این اجازه را به دشمن نمی‌دهند که به انقلاب اسلامی اهانتی بکند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس اظهار داشت: ۳۹ سال است که ملت ایران یوم‌الله ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنند و هر سال هم دشمنان از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند تا مردم ما را ناراضی کنند، اما وقتی مردم ما می‌بینند که دشمن بیدار است، هوشیارتر می‌شوند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با تأکید بر اینکه همیشه مردم ما از مسئولان برای دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی جلوتر هستند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در آستانه کمال خود قرار گرفته و باوجود تمامی فراز و نشیب‌ها و حوادث، ملت ایران امروز پخته‌تر شده است.

 

حجت‌الاسلام شریعتی در ادامه به پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و افزود: اولین پیام راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال این بود که ملت ایران امیدهای دشمنان کینه‌جو را ناامید کرد و با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نقشه‌های شوم او را نقش بر آب کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال کشور را در برابر توطئه‌های آشکار و پنهان دشمن بیمه کرد، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دو پیام برای مسئولان داشت یکی اینکه برای حل مشکلات مردم همانند خود مردم، با یکدیگر وحدت داشته باشند و پیام دیگر اینکه اگر می‌خواهند از مردم همیشه در صحنه قدردانی کنند، بهترین قدردانی خدمت به آنان است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با بین اینکه ظرفیت کشور ما برای خدمت به مردم بیش از این‌ها است، تصریح کرد: امروز باید کارخانه‌های ما که با ظرفیت ۴۰ درصدی فعالیت دارند به آن‌ها کمک شود تا با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعالیت داشته باشند، همچنین مسئولان فکری اساسی برای رفع معضل بیکاری و گرانی داشته باشند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس خاطرنشان کرد: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر وفاداری‌شان را به رهبری و نظام اسلامی باوجود تمامی مشکلات اقتصادی و بیکاری به نمایش گذاشتند و برای ده‌ها بار میثاق خود را با ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب نشان دادند.

 

حجت‌الاسلام شریعتی در پایان به ضربه قوی جبهه مقاومت به دشمن صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: با سرنگونی هواپیمای مدرن و فوق پیشرفته رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت، امروز ترس و وحشت اسرائیل را فراگرفته است و قطعاً در آینده نزدیک باید منتظر هجوم شدیدتری به اسرائیل از سوی جبهه مقاومت باشیم تا هر چه زودتر ریشه این رژیم خبیث و غده سرطانی از منطقه برچیده شود.

انتهای پیام/